Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Εμμέσως πλην Σαφώς



Bertrand Russell


Βρεττανός συγγραφέας, μαθηματικός & φιλόσοφος(1872 - 1970)



....Κανείς δεν κουτσομπολεύει τις κρυφές αρετές των ανθρώπων..........

...Για μένα τα κύρια πράγματα που είναι σημαντικά αφ' εαυτών, και όχι απλά σαν μέσα για άλλα πράγματα, είναι η γνώση, η τέχνη, η πηγαία ευτυχία και οι σχέσεις στοργής και τρυφερότητας.

...Η καλή ζωή, όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ, είναι η ευτυχισμένη ζωή.Δεν εννοώ πως αν είσαι καλός θα είσαι και ευτυχής- Εννοώ πως αν είσαι ευτυχής  θα είσαι καλός.

...Το συνολικό πρόβλημα στον κόσμο είναι ότι οι ηλίθιοι και οι φανατικοί είναι πάντα τόσο σίγουροι για τους εαυτούς τους, αλλά και ότι οι σοφότεροι είναι  πάντα γεμάτοι αμφιβολίες.
...Η μεταφορά των λόγων ενός έξυπνου άνδρα από έναν ηλίθιο, δεν μπορεί ποτέ να είναι ακριβής, διότι ο ηλίθιος ασυνείδητα μεταφράζει αυτά που ακούει σε κάτι που μπορεί να κατανοήσει.
...................................................................... 'Ετσι τα έχει γράψει ο Russell


Κοιτούσα σήμερα κάποιες σημειώσεις  από το Πανεπιστήμιο  στο μάθημα της φιλοσοφίας.
Είναι πολύ επίκαιρες και πολύτιμες.Βοήθεια για την άσχημη σημερινή ελληνική πραγματικότητα.
Εδώ στο βασίλειο της ίντριγκας και των διαπλεκόμενων.
Περιουσία σημαντικότερη  των πολύτιμων βιβλίων μου και του πίνακα των ακριβών μου αναμνήσεων  με αγαπημένους  ανθρώπους δεν βρίσκω να έχω.
'Οταν έρθει η ώρα του καθενός για την ''παρτέντσα'' (αναχώρηση) θα φύγουν με άδειες τσέπες.
Προφανώς δεν αποπειρώμαι να πείσω  κανένα δύσπιστο. 'Ολοι χρειάζονται για να υπάρχει ο κόσμος.
Καθένας αφήνει το λιθαράκι του στην οδό του κόσμου.Άλλοι λιθαράκια λεία, γυαλισμένα, καθαρά για να ξαπλώνουν ξέγνοιαστα να ξεκουράζονται οι επόμενοι, άλλοι λιθαράκια μυτερά και ακατέργαστα για να ματώνουν οι επόμενοι.
Εσωτερικό θέμα του καθενός.'Ετσι φτιάχνει και την τύχη του. Εκ των έσω.

Πάει για ξημέρωμα.
Να ξημερώσετε χαρούμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: