Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Ο Κούλης, ένας ακόμα ''μάγκας'' 'Ελληνας


Ο ''Κούλης'' είναι μια ταβέρνα πάνω στη θάλασσα στα Πηγάδια Θερμησίας του νομού Αργολίδας.
Πλουμιστή στις γαλάζιες πινελιές για να μοιάζει με ταβέρνα σε νησί, με παραμελημένα συντριβάνια και γενική κιτσαρία.
Αυτή  είναι η απόδειξη που με θράσος έβγαλε ο σερβιτόρος ή αδελφός του Κούλη από  την τσέπη του όταν του ζητήσαμε λογαριασμό. 
'Οταν ζητήσαμε μια κανονική απόδειξη, μετά από ένα τέταρτο ήρθε ξανά ο αδελφός ή σερβιτόρος με το λιγδιασμένο πουκάμισο και μας είπε: '' Δεν θα το πιστέψετε, μπλόκαρε η μηχανή και το αφεντικό (ο Κούλης) λείπει. Πάρτε αυτή (κατά 20 ευρώ μικρότερη)
Στην ερώτησή μου ''Καλά, όταν λείπει το αφεντικό δεν κόβετε αποδείξεις;'' δεν απάντησε
Και στη δεύτερη ερώτησή μου :''Και αν ήμουν εφοριακός τι θα κάνατε;'' απάντησε με περισσότερο θράσος: ''Σιγά μην έρθει η εφορία εδώ''
Ναι, αυτά απάντησαν από του Κούλη. Αυτοί που γράφουν  χωρτ. και εννούν ''χόρτα'' , ψω αντί για ''ψωμί'', ''μερ'' για το νεράκι του Θεού που χρεώνεται 2 ευρώ.
Για να τα ακούει ο υπουργός, ο υφυπουργός και όλοι όσοι μας πλασάρουν το ''κυνήγι'' της φοροδιαφυγής.
Η Αργολίδα σας διαβεβαιώ είναι γεμάτη Κούληδες, μάγκες και θρασείς που διατηρούν την ψευδαίσθηση ότι υπηρετούν τον τουρισμό.
Και όχι μόνο στις τουριστικές επιχειρήσεις, όπως προέκυψε από συζήτηση με κατοίκους της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: