Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Οι ακτιβιστές και το κρυφό σχολιό


Οι ακτιβιστές είναι ένα άλλο είδος εχθρών της πόλης.Δεν το γνώριζα, αλλά με πληροφόρησε  κυρία, φίλη της της μητέρας μου.
Πολύ ανήσυχη κάλεσε τη μητέρα μου τηλεφωνικά και της εξομολογήθηκε τα καθέκαστα όπως γίνεται σε κάθε επαρχία:
''Μας  είπανε στα ΚΑΠΗ ότι η δικιά σου, που είναι  ''Κίνηση'' και όλη αυτή η ομάδα του Κασίμη είναι ακτιβιστές.Βρε Αγγελική, για κοιτάξτε, μην έχει μπλέξει το κορίτσι.Άκουσα πως οι ακτιβιστές δεν είναι καλοί για την πόλη. Αλλά δεν συγκράτησα αν έχουν σχέση με αίρεση ή με κόμμα''
Η μάνα μου ,που είναι μάνα λεβέντισα, έβαλε τα γέλια.
Κάλεσε όμως την κυρία Φωφώ στο σπίτι να μιλήσουμε για τους ακτιβιστές και τα μπλεξίματα της αφεντιάς μου.
Ένα πρωινό λοιπόν η κυρία Φωφώ μας τα ''ξέρασε'' όλα.
Τα ΚΑΠΗ  φίλοι μου , είναι το σύγχρονο κρυφό σχολιό της Κορίνθου και των περιχώρων.
Οι μαθητές διδάσκονται να κάνουν πάρτυ με την κάθε ευκαιρία και να κάνουν εκδρομές.
Διδάσκονται όμως να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό και κυρίως τους εχθρούς της πόλης.
Στην προεκλογική περίοδο υπάρχει θέμα με τους ακτιβιστές.
Αυτοί είναι της Κίνησης Πολιτών σίγουρα, δεν είναι αποδεκτοί από την κοινωνία, είναι κάπως περίεργοι και ότι κατάλαβε το  κάθε μέλος.Πάντως καλοί δεν είναι.
Η κυρία Φωφώ μας είπε πως υπήρξαν διαφωνίες στο ΚΑΠΗ για το τι είναι ''ακτιβιστής της Κίνησης''.
Ο ένας πίστευε πως έχει να κάνει με τον ''χιλιαστή'',ο άλλος με τον ''κουμουνιστή'', ο τρίτος με τον ''ναζιστή'' και μια κυρία με το ''μηδενιστή'' Μπάχαλο δηλαδή.
Με απόλυτη ηρεμία εξήγησα στην κυρία Φωφώ  τι ακριβώς είναι ο ακτιβισμός να πάει να το μεταδώσει στις φίλες της και στους φίλους της στο ΚΑΠΗ.
Χρησιμοποίησα το παράδειγμα της Green peace.
Τη φόρτωσα και με μερικές φωτογραφίες της Green Peace που είχα από την προπέρσινη επίσκεψη του
Rainbow warrior με τη  Μαριλίζα και τον  κ. Πετρόπουλο το γραμματέα του Πασοκ και τόμπολα η κυρία Φωφώ  '' Τι μου λες τώρα.... και εγώ που νόμιζα πως έμπλεξες άσχημα .Για τη μάνα σου δηλαδή είπα να ειδοποιήσω'' αναφώνησε.
Προέβη δε αμέσως τον απλό συλλογισμό:
''Αμα η Μαριλίζα, τώρα υπουργός, εμφανίστηκε   με τον Τσίπρα , τον Πετρόπουλο και το  επίσημο ΠΑΣΟΚ στο πλοίο της GreenPeace  των ακτιβιστών μαζί με εσάς  τότε  και στο ΠΑΣΟΚ είναι ακριβιστές και το κρύβουν. Ο δήμαρχος είναι ΠΑΣΟΚ/'Αρα ο δήμαρχος και οι δικοί του είναι ακτιβιστές''
''Α, γειά σου κυρία Φωφώ μου!!!! Το κρύβουν.
Πάρε τις φωτογραφίες να τις δείξεις για να δει ο κόσμος  του ΚΑΠΗ.'' είπα εγώ.
Είναι πιό ακτιβιστές από εμάς.Το έχει δηλώσει και ο ίδιος ο δήμαρχος. Είναι ''τσαμπουκάς''
Δεν είδες τι έκανε στον 'Αγιο Νικόλαο; 'Εργα χωρίς άδεια.Τσιμεντώματα, φυτέματα, ποδηλατόδρομοι , όργανα γυμναστικής, πεζόδρομοι και τσακωμοί. Αυτό είναι ακτιβισμός, κυρία Φωφώ μου.'Οχι, ο δικός μας ο γιαλαντζί ακτιβισμός.''
Η κυρία Φωφώ έμεινε για λίγο με το στόμα ανοιχτό.
Δεν είμαι σίγουρη πως η κυρία Φωφώ ενστερνίστηκε πλήρως τον όρο ''ακτιβιστής'' αλλά είμαι σίγουρη πως κατάλαβε πως την δουλεύουν στο κρυφό σχολιό.
Η μητέρα μου κατάλαβε ακόμα περισσότερα.
Ευτυχώς που δεν συχνάζει στα ΚΑΠΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: