Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Ποδαρικό

Αφού γλυκά σας ευχήθηκα ας κάνουμε ποδαρικό με  καθαρές εξηγήσεις.
'Ο,τι γράφω σε αυτό το ιστολόγιο είναι ό,τι παρατηρώ, ό,τι υποπίπτει στην αντίληψή μου και ό,τι μου μεταφέρεται από πολίτες και τεκμηριώνεται από την αφεντιά μου.
Επειδή δεν φοβάμαι, επειδή δεν έχω εξαρτήσεις, επειδή δεν με διόρισε κανένας  στο δημόσιο, επειδή απεχθάνομαι τον καθωσπρεπισμό  και τις υποκρισίες  δεν διστάζω - ούτε πρόκειται στο μέλλον- να πω τα πράγματα με τ'όνομά τους.
Αν  πιστεύετε πως είναι καιρός να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, χωρίς να στρουθοκαμηλίζουμε διαβάστε τις αράδες μου.
Αν όχι μην μπαίνετε στον κόπο να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο του ιστολογίου.
Συνεχίστε αυτό που κάνατε μια ζωή, δεν είναι καθόλου κακό αφού είναι επιλογή σας.
Η δική μου επιλογή είναι διαφορετική, αιρετική, ανατρεπτική και θα ήθελα να είναι και αποτελεσματική.
Δεν με ενοχλεί να σας ενοχλώ στην ήρεμη σκέψη σας.
Δεν διεκδικώ κάτι.'Ισως λίγο από το χρόνο σας αλλά και αυτό υπό αίρεση και δική σας συναίνεση.
Θεωρώ τις όποιες κατακτήσεις μου πολύ προσωπικές, αλλά με θέλγει η μαγεία των συλλογικών κατακτήσεων και αγώνων.
Δύσκολο έργο έως ακατόρθωτο.
Προσωπικές διαφορές δεν έχω με κανέναν.
Πολιτικές και ιδεολογικές διαφορές  έχω με πολλούς αλλά  αυτό εντάσσεται στα πλαίσια της κάθε δημοκρατικής κοινωνίας.
Στη συνέχεια των αναρτήσεων θα θίξω ζητήματα που αφορούν τους θεσμούς και τη λειτουργία τους  και θα θέσω ερωτήματα.
Το πιό σίγουρο είναι πως δεν θα  απαντήσει κανείς υπεύθυνα και πως οι δημοσιογράφοι και οι παρατάξεις θα σιωπήσουν και εγώ , ώς είθισται, θα κριθώ απλά ''γραφική''.
Θα συνεχίσω να θέτω ερωτήματα και θα  προχωρήσω  μέχρι εκεί που μου επιτρέπουν οι νόμοι της πατρίδας μου.
'Οπλα δεν παραδίδω εύκολα.Δεν εξαγοράζομαι για να σιωπήσω και δεν καταλαβαίνω από απειλές.
Σαφέστερη εξήγηση δεν υπάρχει.
Καλή  αληθινή χρονιά.
Ξεκινάμε  από αύριο. 
(Θα υπάρχουν και διαλείματα με σκέψεις χαλαρές έως φιλοσοφικές, με όμορφες εικόνες και βίντεο).


Δεν υπάρχουν σχόλια: