Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Αη Γιώργης να μου φέγγει κάθε νύχτα της ζωής του το λαμπρό ''εν τούτω νίκα''


 Ο 'Αγιος Γεώργιος με σκουλαρίκι - τοιχογραφία από  το ιστορικό ναό της     Παναγίας του 14ου αιώνα στο χωριό Πλατάνια νομού Ρεθύμνης

Άη Γιώργης

Μουσική: Λουβοδίκος των Ανωγείων

Στίχοι: Φίλιππος Γράψας

Πρώτη και ανεπανάληπτη εκτέλεση από τη Μαριώ



Ταξίδι απ' τα Επτάνησα

κι η Σαλονίκη μάγισσα

σε κράτησε δικό της

Βρήκε η αγάπη αφορμή

διάλεξε τη σωστή στιγμή

πήρε το μερτικό της



Δίπλα σου που μεγάλωσα

πόσες φορές καμάρωσα

το φως που 'χε η καρδιά σου

Την περηφάνια τής ματιάς

τη μυρωδιά τής αγκαλιάς

την τρυφερότητά σου



Ποιος περνάει έξω στο δρόμο

μ' ένα σύννεφο στον ώμο;

Άι Γιώργης που γυρίζει τραυματίας,

το Σαράντα απ' τα βουνά της Αλβανίας

Ποιος κρατάει εκεί στα αστέρια

την πανσέληνο στα χέρια;

Άι Γιώργης να μου φέγγει κάθε νύχτα

της ζωής του το λαμπρό εν τούτω νίκα



Πάλευες πάντα τον καιρό

μα είχες γυναίκα θησαυρό

κι άντεξες το τιμόνι

Κι αν στη ζωή τα πάντα ρει

ακούω το βήμα σου βαρύ

στης μνήμης μου τ' αλώνι



Ποιος περνάει έξω στο δρόμο

μ' ένα σύννεφο στον ώμο;

Άι Γιώργης που γυρίζει τραυματίας,

το Σαράντα απ' τα βουνά της Αλβανίας

Ποιος κρατάει εκεί στα αστέρια

την πανσέληνο στα χέρια;

Άι Γιώργης να μου φέγγει κάθε νύχτα

της ζωής του το λαμπρό εν τούτω νίκα



Η μαγευτική εκτέλεση ΕΔΩ

Αφιερωμένο στους  καρδιακούς   ( ανθρώπους  της καρδιάς μου) που γιορτάζουν σήμερα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: