Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

'Υψος ή Ανάστημα ;


                                                              '' Σκιές'' του  Auguste Rodin
Η εξουσία δίνει ύψος, δίνει πόντους επιρροής και παρέμβασης.
Δίνει και το δικαίωμα στην ασυλία των πράξεων.
Αυτό που δεν δίνει  είναι το ΑΝΑΣΤΗΜΑ.
Το ΑΝΑΣΤΗΜΑ  το κατακτά ο καθένας μόνος του και δεν νοθεύεται.
Αρχίζει πάνω από το κεφάλι,  όπως  γράφει ο ποιητής Α. Χιόνης

Κύριε υπουργέ,
Δείξτε το ανάστημά σας.
Δεν ευθύνεται ο ιστολόγος Korinthix που διώκεται δικαστικώς από εσάς.
Ποτέ δεν περίμενα πως ένας σοσιαλιστής, είτε σαν υπουργός, είτε σαν απλός πολίτης θα κατέφευγε στη δικαιοσύνη  εναντίον  ενός  ιστολογίου χωρίς πρώτα να δώσει εξηγήσεις για τα δημοσιεύματα ή έστω να τα διαψεύσει.
Λάθος το βήμα  σας , κύριε Υπουργέ,
Θα φέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.
Σκεφτείτε το και δείξτε το ανάστημά σας
Και από το ύψος  του αξιώματός σας ρίξτε μια ματιά στις φωνές του διαδικτύου.
Πολλές από αυτές είναι πολύ αληθινές, κύριε Μπεγλίτη.Μην τις πνίγετε.

Με τιμή

Μάγια Φουριώτη

ΥΓ. 'Εχουν γραφτεί αμέτρητες προεκλογικές  κακοήθειες  για μένα στο διδίκτυο.Δεν ζήτησα  τη δίωξη κανενός.Είμαι εδώ και γράφω τη γνώμη μου.Εκείνοι  και εκείνες εξαφανίστηκαν.Τελούσαν  υπό προεκλογική εντεταλμένη υπηρεσία.


Δεν υπάρχουν σχόλια: