Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Εθελοντισμός και μια γροθιά στο σύστημα....


Γιορτάζεται σήμερα.....διεθνώς Η Παγκόσμια΄Ημέρα Εθελοντισμού
Ποιός τη θυμάται;
Ποιός την τιμά;
Ο εθελοντισμός  είναι στάση ζωής και μετακόμιση του εαυτού από τη ''βολή του'' ώστε να υπηρετήσει το συνάνθρωπο, την πολιτεία, τους θεσμούς και το μέλλον.
Με αφορμή αυτή την ημέρα, θέλω να εκφράσω τη βαθειά εκτίμησή μου σέ όσους ανθρώπους γνωρίζω πως είναι εθελοντές σε πολλούς τομείς, σε αυτούς που συμπορεύτηκαν μαζί μου σε εθελοντικές δράσεις και να τους ευχηθώ  να είναι ''δυνατοί''.
Φίλοι μου, αγρυπνείτε!
Τα σκιάχτρα του συστήματος  καραδοκούν, το σύστημα θέλει καναπέδες και μαξιλαράκια, το σύστημα εμβολιάζει το μυαλό με περισσότερο σύστημα, κλείνει την πόρτα  στον αδύναμο, προσπαθεί να φυλακίσει την ελεύθερη σκέψη και ει δύνατόν να ξεριζώσει το συναίσθημα.
Το σύστημα είναι σύστημα και εμείς άνθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: