Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Εθεάθη ....... ο Αμετανόητος Χωρίς αλλά Βαρύς κ.Κόρκας




  Πέρασαν μερικοί μήνες από την τελευταία μου ανάρτηση  της 22/10/2011 εδώ για τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ.Θανάση Κόρκα που κυκλοφορούσε επιδεικτικά με μηχανάκι χωρίς πινακίδες στην πόλη.
Προς στιγμήν συνεμορφώθη και έβαλε τις πινακίδες στο μηχανάκι του.Για λίγο χρονικό διάστημα, όμως.
Διότι τη Δευτέρα 12/2/2012 ο Αμετανόητος κύριος Κόρκας και περί ώραν δωδεκάτην μεσημβρινήν διέσχιζε τον πεζόδορμο της Εθνικής Αντιστάσεως με το ίδιο μηχανάκι ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ κατευθυνόμενος από το ένα κατάστημά του στο άλλο.
Αναρρωτιέμαι για τρια πράγματα:
α) Τι κάνει η δημοτική αστυνομία που τον βλέπει; Κύριε Χασικίδη θα μου απαντήσετε ως υπεύθυνος της Δημοτικής Αστυνομίας που είστε;
β)Τι κάνει ο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου που το ξέρει;
γ) Τι κάνει η Τροχαία που επίσης το γνωρίζει;
'Ετσι θα μας προκαλούν οι εκπρόσωποι  των θεσμών;
Είναι η πόλη τσιφλίκι των επωνύμων- κολλητών;
Βγείτε να το δηλώσετε, να το ξέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: