Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Επιτέλους, κύριε Φαρμάκη!

16:15 ημέρα Τετάρτη 23 Ιανουρίου 2013

Εδώ και δυό μήνες σας έχω παρακαλέσει να δώσετε εντολή  συγχρονισμού των φώτων της πόλης.
Εδώ και δυό μήνες γράφω και ξαναγράφω για το ίδιο θέμα.
Τόσο δύσκολο είναι;
Ή τόσο ανίκανοι είστε;
Στην εποχή της λιτότητας, επιβαρύνετε τους πολίτες με τέλη για το δημοτικό φωτισμό που λειτουργεί αλόγιστα και ακανόνιστα, ενώ είναι τόσο απλό να  ρυθμιστεί;
Και η "πράσινη" βιοκλιματική πόλη που ονειρεύεστε με το δήμαρχο;Πως θα την δημιουργήσετε;
Με λαδομπογιά θα την κάνετε πράσινη;
Η εννοείτε "πράσινα άλογα";
Εξηγείστε μας.

Σας έχω και μια ακόμη αγγαρεία!
Μήπως μπορείτε να μαζέψετε τα κλαριά των φοινίκων και τα χορτάρια που έχετε απλώσει στο σιδηροδρομικό σταθμό από τις παραμονές των Χριστουγέννων;
Στολίσατε, ξεστολίσατε αλλά τα κλαριά παραμένουν.
Με τόσους νεοπροσληφθέντες με το πρόγραμμα κοινωνικής εργασίας, δεν έχετε δικαιολογία κύριε Φαρμάκη.Απολύτως καμμία!

Ευχαριστώ




 

Δεν υπάρχουν σχόλια: