Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΔΕΗ (ΘΩΜΕΝ)

      φωτογραφία από http://atsarantos.blogspot.gr/

Σε  τούρκικο σήριαλ εξελίθηκε η απόπειρά μου να επικοινωνήσω με την εξοχότητα της της τοπικής ΔΕΗ για να λάβω πληροφορίες για το λογαριασμό μου που έφτασε σήμερα.
Στο λογαριασμό δίνεται το τηλέφωνο 11770 για πληροφορίες και 27410 22191 για ην καταμέτρηση, συν το τηλέφωνο για τις Βλάβες.
Οι πληροφορίες δεν απαντούσαν  κόσμος να ερχόταν ανάποδα.Καλούσα, ξανακαλούσα άκρα του τάφου σιωπή.
Αφού πέρασε μισή ώρα επίμονης προσπάθειας είπα να δοκιμάσω το άλλο τηλέφωνο.
Η απάντηση:
" Η σύνδεση δεν λειτουργεί προσωρινά λόγω τεχνικού προβλήματος"
'Άντε να καλέσω και τις Βλάβες", σκέφτηκα
Στην άκρη της γραμμής ένας ευγενικός υπάλληλος με ενημέρωσε πως δεν έπαιρνα το σωστό αριθμό.
Έκπληκτη του είπα πως  αυτός ο αριθμός δίνεται στο λογαριασμό μου.
"Έχουν κάνει λάθος" με νε ημέρωσε με τρόπο που δεν χωρούσε αμφισβήτηση και μου δίνει άλλον αριθμό.
"Άντε να τον καλέσω και αυτόν" ξανασκέφτηκα ζορίζοντας το  ''Αι σιχτίρ" να μη βγει από το στόμα μου.
Καλώ αλλά ,ώ του θαύματος δεν απάντησε κανείς.
Το 'Αι σιχτιρ" περίμενε υπομονετικά.
Τελευταία ελπίδα να καλέσω υπάλληλο της ΔΕΗ στο προσωπικό του τηλέφωνο μήπως βρω άκρη.
Όντως μου έδωσε ένα άλλο τηλέφωνο του εμπορικού τμήματος άσχετο με τα προηγούμενα.
Αυτό απάντησε.
Ενημερώθηκα για το καινούργιο χαράτσι 2013 που τώρα λέγεται Ε.Ε.Τ.Α και σας χαιρετά με πολλή αγάπη.
Στην ερώτηση: "Και εμείς πότε θα ανασάνουμε, κύριε που μόλις τελειώσαμε με το προηγούμενο χαράτσι, μας στείλατε το επόμενο;" μου απάντησε κλασικά "Εμείς τι φταίμε, η Κυβέρνηση, εντολές άνωθεν!"
Στη νέα ερώτηση "Μα εσείς τι σχέση έχετε με την κυβέρνηση αφού είστε Α.Ε και δεν θα έπρεπε να εισπράττετε το χαράτσι " μου απάντησε  " Εγώ δεν ξέρω τι είμαστε, εντολές εκτελούμε"
Εκεί το σιχτίρι έσκασε, δεν άντεξε.
Αυτόν τον ανήξερο τύπο που δίνει αυτές τις απαντήσεις, το τηλέφωνο που δεν απαντά, το τηλέφωνο που είναι χαλασμένο, τον καταμετρητή της γειτονιάς που περνάει όλη τη μέρα στο καφενείο αλλά πληρώνεται σαν να εργάζεται, όλους τους ρεμπεσκιέδες της δημόσιας διοίκησης και των ΔΕΚΟ, αν δεν το καταλάβατε, τους πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ, εμμέσως και άμεσα.
Στυλοβάτες αυτού του σάπιου πολιτικού συστήματος μας έχουν γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και ας ζουν  από εμάς.
Και δεν έχουμε το απλό δικαίωμα σαν πολίτες να απευθυνθούμε στις υπηρεσίες απρόσκοπτα και να εξυπηρετηθούμε άμεσα.
Ένα " Αι σιχτίρ" δεν φτάνει.
Δίκιο δεν θα βρω, το ξέρω.
Να είναι καλά το διαδίκτυο που μας επιτρέπει να ενημερώνουμε και να κοινοποιούμε τα χάλια μας μήπως και στο διηνεκές αλλάξει κάτι.
Δεν το πολυπιστεύω αλλά....
ΔΕΗ (ΘΩΜΕΝ)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: