Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Συνέχεια προηγουμένων... Ο διάττων αστήρ



Να μιλήσουμε ανοιχτά. Για το τοπικό πολιτικό σύστημα και τη σαπίλα του.Για το σύστημα που λειτουργεί με κολλητούς, ευνοούμενους και προστατευόμενους.Το σύστημα που κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του.Για να μπορεί  με τις αλληλοεξαρτήσεις να κρατεί καλά και να διαιωνίζεται αφήνοντας έξω ανθρώπους άξιους, έντιμους, μορφωμένους.
Το πιο προκλητικό παράδειγμα των τελευταίων ετών είναι ο νυν δημοτικός σύμβουλος του δήμου Κορινθίων Γ.Οικονόμου.
Έχω γράψει αρκετά για τον κύριο.Έχω διερευνήσει την περίπτωση με τη δυνατότητα που μου δίνει το σύστημα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.΄Εχω βρει τις άκρες και έχω απευθυνθεί  στις αρμόδιες υπηρεσίες των Αθηνών. Γιαυτό δεν φοβάμαι. Είμαι και εγώ προστατευόμενη (sic)

Όλες οι αναρτήσεις μου είναι εδώ:
Ανάρτηση 1
Ανάρτηση 2
Ανάρτηση 3
Ανάρτηση 4
Ανάρτηση 5
Ανάρτηση 6
Αντιπροτελευταία ανάρτηση
Προτελευταία Ανάρτηση
Τελευταία Ανάρτηση


Ο διάττων αυτός αστήρ εμφανίστηκε στην αγορά λίγο πολύ ως εφ-οπλιστής.Εκ Τενέας ορμώμενος και ενταγμένος στο κλειστό κύκλωμα  Μανωλάκη-Ταγαρά σε ότι αφορά τις απευθείας αναθέσεις αναλώσιμων υλικών και γραφικής ύλης που ποτέ κανένας δεν έλεγξε ως προς τη νομιμότητά τους.
Προκάλεσε πολλάκις  με τις εξεζητημένες και υπεροπτικές εμφανίσεις του , με κάποια σοβαρή δικαστική υπόθεση που ως δια μαγείας έχει μπει στο ψυγείο επί υπουργείας Αν.Παπαληγούρα ως υπουργού Δικαιοσύνης.
Ανήκε στην ομάδα των Golden Boys της Κορίνθου με τα κότερα, τα ακριβά αυτοκίνητα, τις διακοπές στα διάφορα θέρετρα.
Πολύ καλά έκανε αν μπορούσε να υποστηρίξει αυτή τη ζωή με την εργασία του και όχι σε βάρος του δημοσίου, των πιστωτών του και κατ' επέκταση ημών των δημοτών.

'Απλωσε επιχειρήσεις παντού από την Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη.
Συμμετείχε και κέρδιζε διαγωνισμούς προμηθειών της  Περιφέρειας Πελοποννήσου, της Νομαχιακής Αυτοδιοίκησης Κορινθίας και των δήμων.
Παράλληλα  είναι μεγάλος δανειολήπτης των Κορινθιακών Τραπεζών  με δανεικά και αγύριστα βέβαια.

Κατασχέθηκε  το ακίνητο της οδού Κερκύρας 6 που παρουσίαζε ως έδρα της επιχείρησης Καννελάκη Μονοπρόσωπη ΕΠΕ.
Πέρσυ κατασχέθηκε η "θαλαμηγός Χριστίνα" για οφειλή στην Τράπεζα Πειραιώς ύψους 520.000 ευρώ. Δείτε ΕΔΩ η Χριστίνα βγαίνει στο σφυρί.
520.000 μόνο σε μία Τράπεζα!
Το  χαλαρό μας  τραπεζικό σύστημα του δάνειζε αφειδώς μέχρι τελευταίας ρανίδος ώσπου να μην μπορεί να του δανείζει άλλο και ενταχθεί στο σύστημα των "κόκκινων οφειλετών".

Κανένα πρόβλημα. Για όλα αυτά ανταμείφθηκε κιόλας με την εκλογή του ως δημοτικός σύμβουλος και αντιδήμαρχος του πρώην δήμου Τενέας επί δημαρχίας Χασικίδη την περίοδο 2006-2010.
Μεγαλύτερη δε ανταμοιβή ήταν η εκλογή του στο δήμο Κορινθίων στις εκλογές του 2010.
Με τις "δουλειές" κανένα απολύτως πρόβλημα.


Για να παρακαμφθεί το κώλυμα του ασυμβίβαστου και να μπορεί να παίρνει τις δουλειές του δήμου Κορινθίων δημιούργησε την εικονική εταιρεία Κανελλάκης Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε και, όπως έχω αποδείξει, σε γνώση όλης της ομάδας Πνευματικού έχει ανακηρυχθεί " αποκλειστικός δημοτικός βιβλιοπώλης".
Οι αναθέσεις προμηθειών μετρώνται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ με αδιαφανείς  διαδικασίες.
Όμως ο κύριος διάττων αστήρ δεν σώνεται με τίποτα, δήμαρχε.
Τον έχω δει με χειροπέδες στο δικαστήριο λόγω οφειλών στο δημόσιο (ΦΠΑ)
Τώρα έρχεται νέα κατάσχεση.

O πλειστηριασμός  ενός ακινήτου στο Λέχαιο έχει οριστεί για την 30η Οκτωβρίου 2013 στο κατάστημα του Ειρηνοδικείου Κορίνθου 4-5μμ.\Συνολική αξία των κατασχεθέντων οριζοντίων ιδιοκτησιών 633.270,00 ευρώ για οφειλές προς την ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε συνόλου 700.000,00 ευρώ και την ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ για οφειλές 787.393,76 ευρώ.
Αν προστεθεί και το ποσό των 520.000 ευρώ  οφειλών προς την Τράπεζα Πειραιώς  με βάση τις οποίες κατασχέθηκε το κότερο Χριστίνα ΄το σύνολο μόνο αυτών των οφειλών ανέρχεται σε       2.007.393,76 ευρώ

Αστρονομικό ποσό για εμάς τους καθημερινούς ανθρώπους με τα χαμηλότοκα στεγαστικά μαςδάνεια που πασχίζουμε να αποπληρώσουμε δουλεύοντας σκληρά.Ουαί και αλλοίμονο αν καθυστερήσουμε μια δόση!Ουαί και αλλοίμονο αν μπλέξουμε με την Εφορία.Τώρα γίνονται και κατασχέσεις των τραπεζικών λογαριασμών  των μισθωτών!
Όλα τα παραπάνω ίσως να μας ενδιέφεραν λιγότερο αν ο κ.Οικονόμου δεν ήταν δημοτικός σύμβουλος και δεν συμμετείχε στη διοίκηση του δήμου και τη διαχείριση των πόρων του.
Ένας μεγαλο- οφειλέτης του δημοσίου και των τραπεζών  που έχει αποτύχει στις επαγγελματικές του δραστηριότητες είναι δυνατόν να μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της ανάπτυξης του δήμου;
Η άπαντηση είναι ΟΧΙ.Απλά μπορεί να χρησιμοποιεί το δήμο υπέρ του και για να ξελασπώσει.
Λειτουργεί σε βάρος μας από πολλές απόψεις:
α) Πρώτον διότι οι οφειλές του πέφτουν πάνω μας ως μέρος του χρέους των τραπεζών που πληρώνουμε στο ΔΝΤ και την ΕΚΤ.
β)Δεύτερον διότι δεν εκπροσωπεί το υγιές επιχειρείν
γ) Τρίτον διότι η συμμετοχή του στο δημοτικό συμβούλιο περιορίζεται στο να λειτουργεί ως σωματοφύλακας του δημάρχου
δ) Τέταρτον τίθεται θέμα πολιτικό και ηθικό και κατά την αξιολογική μου κρίση θέμα διαπλοκής.
ε) Αρνούμαι να πληρώνω την πολυτελή ζωή του συγκεκριμένου αιρετού σε δεκάδες φόρους, χαράτσια, εισφορές αφού δεν "τα φάγαμε μαζί"

Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κύριο.Έχω με τη λειτουργία του σάπιου πολιτικού, δικαστικού και φορολογικού συστήματος. Ο κύριος πολύ καλά το εκμεταλλεύεται αφού το ίδιο το σύστημα το επιτρέπει.
Τα δικά μας χρήματα  διασπαθίζονται χωρίς αιδώ, γιατί ακριβώς το σύστημα ζει από αυτά και δεν τα υπολογίζει.
Δεν νοείται ο ελληνικός λαός να στενάζει και κατ' επέκταση η Κορινθιακή κοινωνία και άτομα σαν τον κύριο "διάττοντα αστέρα" να πίνουν στη υγειά μας.
Δεν νοείται.
Πόσο ακόμα θα το ανεχόμαστε;
Ας μη μου αποδοθεί δε πολιτική σκοπιμότητα διότι  η απόφασή μου να μην συμμετέχω σε εκλογική αναμέτρηση στο μέλλον έχει ληφθεί από καιρό και έχω πολύ κακές σχέσεις με την εξουσία.

Κρίνω πως μπορώ να προσφέρω  στον τόπο μου με τη γραφή μου και την εθελοντική μου δράση.
Σύσσωμη άχρωμη  και άφωνη αντιπολίτευση του δήμου με έχει απογοητεύσει οικτρά στον ίδιο βαθμό με τη δημοτική αρχή.

Στο χέρι σας είναι να τα ανατρέψετε όλα αυτά.
Προσωπικά καταθέτω την αξιολογική μου κρίση και τα τεκμήρια που την στηρίζουν.
Τα υπόλοιπα τίθενται στην κρίση σας.


Πηγή: Εφημερίδα Κορινθιακή Ημέρα
Φύλλο Τρίτης 8 Οκτωβρίου 2013
Έτος 31ο Αρ.Φύλλου 8170



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: