Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Σελίς υπ'αριθμόν 3



Διάβασα με προσοχή όλο το υπόμνημα του βουλευτή του νομού μας κ. Στάθη Μπούκουρα ΕΔΩ
Διάβασα τον κατάλογο των μαρτύρων και με περισσότερη ακόμα προσοχή τη σελίδα 3 του υπομνήματος που αναφέρει επί λέξει:


"Όλοι αυτοί οι μάρτυρες που προσήλθαν με δική τους πρωτοβουλία ενώπιον Υμών για να καταθέσουν ποια είναι η πραγματική προσωπικότητα μου και η συμπεριφορά μου, ανέδειξαν με τις καταθέσεις τους την πραγματική μου εικόνα, ο καθένας από αυτούς για όσα γνωρίζει για εμένα και παρά το γεγονός ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα, μόνο και μόνο επειδή είμαι βουλευτής της Χρυσής Αυγής, «βάλλομαι» στο πλαίσιο μιας τεράστιας επικοινωνιακής εκστρατείας. Παρά τα όσα ακούγονται για την Χρυσή Αυγή, οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι προέρχονται από άλλους κομματικούς χώρους, πολλοί δε από αυτούς είναι στελέχη άλλων κομμάτων, ήρθαν, παρά το κόστος που μπορεί να έχει αυτή τους η επιλογή και κατέθεσαν για την πραγματική ποιότητα του χαρακτήρα μου, η οποία απέχει παρασάγκας από συμπεριφορές και πράξεις άλλων προσώπων για τους οποίους έχουν ασκηθεί διώξεις."

Δεν χρειάζεται λοιπόν τίποτε παραπάνω για να κατανοήσουμε ότι όλοι οι μάρτυρες προσήλθαν να καταθέσουν αυτοβούλως όσα γνώριζαν.Δεν πιέστηκαν, δεν εξαναγκάστηκαν, δεν εκβιάστηκαν.Δεν γνωρίζουμε το περιεχόμενο της κατάθεσής τους άρα δεν μπορούμε να τους προσάψουμε ότι κατέθεσαν υπέρ του βουλευτή.'Ηταν απόλυτο δικαίωμά τους να το πράξουν και αυτό αν το πίστευαν.Αυτό όμως που δεν μπορούν να κάνουν σε καμία περίπτωση είναι να  αποποιούνται την επιλογή τους και να διαδίδουν ότι όφειλαν να καταθέσουν. Αυτό θα ήταν μέγιστη υποκρισία.
Αν κρίνουν ότι το υπόμνημα αναληθώς αναφέρει ότι προσήλθαν  με δική τους πρωτοβουλία θα πρέπει να αντιδράσουν ανάλογα.

Διότι η φράση
"πολλοί δε από αυτούς είναι στελέχη άλλων κομμάτων, ήρθαν, παρά το κόστος που μπορεί να έχει αυτή τους η επιλογή και κατέθεσαν για την πραγματική ποιότητα του
χαρακτήρα μου"
θα πρέπει να τιμηθεί έμπρακτα, με το αναλογούν κόστος και ρίσκο που αναλαμβάνουν απέναντι στην κοινή γνώμη και ενόψει εκλογών.Είναι υπόθεση πολιτικού αναστήματος...

Ένα μεσημέρι  του 2013 θυμάμαι πως φοβήθηκα πολύ στο κέντρο της Κορίνθου.
Ήταν μια παρέλαση Χρυσαυγιτών μέσα στους πεζόδρομους κραυγάζοντας συνθήματα βίας, αίματος και θανάτου για τους αντιφασίστες.Σε αυτήν συμμετείχε και ο βουλευτής του νομού που προφυλακίστηκε.Φοβάμαι πως η ποιότητα του χαρακτήρα διαγράφεται και από αυτό το γεγονός άρα - αν το  επέλεγα- δεν θα μπορούσα παρά να καταθέσω αυτό που βίωσα, δηλαδή το φόβο μου.
Φοβάμαι επίσης ότι  διακρίνω εκατέρωθεν πολιτική σκοπιμότητα αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.Οι προθέσεις θα αναδειχθούν συν τω χρόνω και σίγουρα θα υπάρχουν πολλαπλές εξελίξεις.
Ας μη χάνουμε το δάσος, κοιτώντας το δέντρο.....
Η φάκα μας περιμένει και οφείλουμε να έχουμε τα μάτια ανοιχτά.


YΓ.Η ανάρτησή μου  Το κουτί των εκπλήξεων παραμένει η πιο δημοφιλής ανάρτηση του ιστολογίου μου. Από τότε θέλησα να σας προειδοποιήσω.
 
 

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Nά καταθέσω για τη μάχη μεταξύ Χρυσαυγιτών και αντεξουσιαστών τόν Ιούλιο τού 2013:Ο εν λόγω βουλευτής πυρόβόλησε τρις και οι αρχές παρά τίς καταγγελίες περί "άλλων ετύρβαζον"