Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Η κουρέλα



Παρά τις διαμαρτυρίες μου, δυο αναρτήσεις παρακάτω, η σημαία κουρέλα κυμματίζει ανενόχλητη στην Πλατεία Πηγάσου.
Δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν:
α) Ποτέ δεν παραδόθηκαν οι σημαίες που φαίνεται να έχουν αγοραστεί από την επιχείρηση του δημοτικού βιβλιοπώλη Καννελάκη-Οικονόμου άρα δεν υπάρχει καμία για να αντικατασταθεί το κουρέλι.
β) Η έπαρση της δημοτικής κομπανίας  να μην επιτρέπει ενασχολήσεις με τετριμένα πράγματα και λεπτομέρειες που φέρνει στην επιφάνεια μια 'γραφική' σαν εμένα.

Είστε εντελώς για κλάμματα, εκεί στο δημαρχείο, τολμώ να πω.
Για πολλά κλάμματα.....
Ο επί της καθημερινότητας πολύς κ.Φαρμάκης ακούει;


Δεν υπάρχουν σχόλια: