Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Γυναικείοι λόγοι



Λιάννα Κανέλλη Βουλευτής Κ.Κ.Ε Α' Αθήνας



Αικατερίνη Φαρμάκη Γκέκη Βουλευτής Κορίνθίας



Σοφία Σακοράφα Ανεξάρτητη Βουλευτής Β' Αθήνας (διαγράφτηκε από την Κ.Ο Πασόκ)



Κατερίνα Φαρμάκη  σε συνέντευξη εκτός Βουλής στο Θύμιο Τσαρμπό


Κυρίες μου,

Δουλεύω από τα 18  σε διάφορες δουλειές και έχω ένσημα του ΙΚΑ,Δημοσίου και ΤΕΒΕ.
Πληρώνω 405 ευρώ το μήνα στο ΤΕΒΕ ΟΑΕΒ αλλά δεν έχω δικαίωμα να αλλάξω τα γυαλιά  πρεσβυωπίας παρά μόνο κάθε 2 χρόνια. Το ΤΕΒΕ μου χορηγεί γι'αυτό 50-60 ευρώ. Η πρεσβυωπία δεν περιμένει όμως 2 χρόνια. Ανεβαίνει πιό γρήγορα.
Δεν έχω κάλυψη για οδοντίατρο.'Εχω ένα βιβιλιάριο ασθενείας  κενό από επισκέψεις στους γιατρούς του ΤΕΒΕ.Ταλαιπωρούμαι αφάνταστα όταν επισκέπτομαι τα γραφεία τους  για θεωρήσεις και βεβαιώσεις που χρειάζονται τα παιδιά μου.
Σαν και μένα υπάρχουν πολλοί. Πείτε μου να καταλάβω πως χρεωκόπησαν όλα τα ταμεία;
Και πείτε μου επίσης τι θα μπορώ να διδάσκω στα παιδιά στα 65 μου;
Από μόνη μου  αποφάσισα να  μην το κάνω. Βρήκα άλλη λύση να βιοπορίζομαι αξιοπρεπώς χωρίς να
τα υποβάλλω  σε αυτή τη βάσανο.Δίδαξα 30 ολόκληρα χρόνια.'Ημουνα παράλληλα, μητέρα, σύζυγος και ενεργό μέλος της κοινωνίας.Ενδεχομένως προνομιούχος σε σχέση με άλλες κατηγορίες γυναικών που έχουν δυσκολότερα επαγγέλματα.
Αυτές τις σκέφτομαι περισσότερο από τον εαυτό μου.'Ολες τις ανώνυμες εργαζόμενες που δεν γνωρίζουν από διαδίκτυο και συνεντεύξεις ούτε τις ενδιαφέρει τι λέτε εσείς στη Βουλή.'Εχουν προβλήματα επιβίωσης και αυτά τις αποσχολούν αποκλειστικά. Αυτές που εργάζονται ακόμα και ανασφάλιστες υπό την πίεση των συνθηκών και των εργοδοτών τους.Αυτές που έχουν χορτάσει λόγια.Αυτές που μεγάλωσαν μόνες τους παιδιά, φρόντισαν γονείς και γέρασαν ξαφνικά.

Κυρία Κανέλλη, πολύ σωστά  ομιλείτε εκ του ασφαλούς. Είστε χαρισματική ομιλήτρια.Εκτιμώ τα ρινίσματα ειλικρίνειας περί του βουλευτικού επαγγέλματος.
Κυρία Σακοράφα, με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνη με την τοποθέτησή σας και σας συγχαίρω για τη συνολική στάση σας.
Κυρία Φαρμάκη οι γωνίες δεν στρογγυλεύουν με τίποτα. Παραμένουν γωνίες και δημιουργούν  εφιαλτικές α-γωνίες.Δεν με πείσατε.Ας σας κρίνει η κοινωνία της Κορινθίας.
Μια τελευταία ερώτηση:
Πότε θα γίνει μέλος του ελληνικού κοινοβουλίου μια γυναίκα ή ένας άνδρας της καθημερινότητας που δεν θα συνδέεται με τα ΜΜΕ, τα κομματικά κανάλια, τα συνδικαλιστικά άντρα,  μια γυναίκα  ή ένας  άνδρας που θα εκφράζει όλους εκείνους που δεν έχουν φωνή;
Αυτούς  που είναι δηλαδή εκτός  του συστήματος που και εσείς εκπροσωπείτε;

Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: