Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

To κοντέρ

Περιμένω με αγωνία ποιός θα μου πειράξει το κοντέρ προσεχώς όπως πολύ αυθόρμητα με πληροφόρησε ο Λάμπρος στο True Channel.Μόνη μου δεν ξέρω πως να το ''πειράξω''. Ας είναι ευλογημένο το χέρι που θα το κάνει. Να δω αύξηση  αναγνωστών, να χαρώ λιγάκι.Να δικαιωθώ και εγώ μια φορά έστω και αν είναι αυταπάτη.Σιγά τα ωά! Μια ζωή στις αυταπάτες και τις απάτες ζήσαμε πιστεύοντας πως μας λέγανε αλήθεια.
Έχω μετρήσει καράβια στη νιότη μου από την ταράτσα εγώ.....Καράβια του φευγιού ήταν και ζήλευα τα ταξίδια τους.
Πόσα να  βάλω στο λιμάνι; Το εμπορικό, φυσικά.
Αυτό που θα γίνει  εμπορικό με τρόπο μαγικό.Σήμερα το έμαθα και αυτό από το Διογένη που έχει πάντα τις αποκλειστικότητες του δημαρχείου.
Πέραν όμως των μηχανικών κοντέρ υπάρχουν και φυσικά κοντέρ. Το κοντέρ που έχουν τα μάτια, η μύτη και τ' αυτιά του καθενός.
Τις τελευταίες μέρες  αυτά τα τρία μου λειτούργησαν άψογα.
Με το κοντέρ των ματιών είδα υπαλλήλους  καταστημάτων της αγοράς, την ώρα του κλεισίματος, να αδειάζουν κρέατα- πατσοπόδαρα νάταν, γουρουνοκέφαλα νάταν- στους κάδους έξω από το δικαστήριο.
Με το κοντέρ της μύτης ( το βρωμόμετρο) μύρισα και μέτρησα αυτή την υπέροχη μυρωδιά- κάτι ανάμεσα σε ξινισμένη φέτα, ψόφιο ζώο και ψάρι που αρχίζει να χαλάει- και γλύτωσα τη λιποθυμία  καταμεσίς της Κολοκοτρώνη στο νταλαμεσήμερο.
Με  το κοντέρ  των ματιών έτι περεταίρω, έξω από το δημοτικό σχολείο, είδα ολόκληρα τα χαρτοκιβώτια  από τα γύρω μαγαζιά  έως φαρμακείο, μέσα στους πράσινους κάδους, τρανή απόδειξη τεμπελιάς και αδιαφορίας.
'Ακουσα με το κοντέρ των αυτιών μου ανθρώπους να διαμαρτύρονται για τη μπόχα και το περήφανο θόρυβο του καπακίου του  κάδου να κρύβει κλείνοντας  αυτή τη γυφτιά.
Φαντάζομαι πως μετά από 2,5 χρόνια ανακύκλωσης στην Κόρινθο έχουν χαλάσει τα κοντέρ των κυρίων και κυριών συμπολιτών μας.Δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν μύρισαν τίποτε.
Να φύγουν τα μιαρά  απορρίματα από τα σπίτια και τα μαγαζιά μας και ας βρωμίσει η πόλη.
'Οχι δεν φταίει ο δήμος για όλα.
Για πολλά φταίμε εμείς -όλοι καθώς πρέπει- που δεν σκεφτόμαστε ποτέ μα ποτέ τους διπλανούς , τους περαστικούς και την πόλη.
Κυρίες μου τα κεφάλια του γάβρου δεν χύνονται πάνω στα καρπούζια και στα πεπόνια.
Δεν είνα σικ.  Ούτε οι χαλασμένες ντομάτες ταιριάζουν με το ληγμένο γάλα και τις πάνες του μωρού.Ξεχωρίστε τα, σουρώστε τα, κλείστε τα σε σακούλες σφιχτά, βγάλτε τα ζουμιά.
'Εγινε μια προσπάθεια  με τους πεζόδρομους,σεβαστείτε την.
Τι νοοτροπία είναι αυτή;
Δέκα τουρίστες Ιταλοί ήταν στην πόλη το μεσημέρι.
Γιατί έπρεπε να κλείνουν τη μύτη τους περνώντας από το δικαστικό μέγαρο;
Γιατί τα λάντζουρα να ζωγραφίζουν την άσφαλτο;
Γιατί οι πέντε πόντοι μάκας;
Οι επισκέπτες δεν είχαν χαλασμένα κοντέρ.Συνέλαβαν την κατάσταση ως είχε.
Και μπέρδεψαν την Κόρινθο με το Ισλαμαμπάντ.
Ωραίες οι απαιτήσεις, ωραίες και οι κρίσεις που μετριώνται κατά εκατοντάδες.
Το κοντέρ πρέπει να μετράει και τις υποχρεώσεις.
Γιατί όλοι εσείς παραπονιόσαστε για τη βρώμικη πόλη.
Η πόλη δεν βρωμίζει από μόνη της.
Την βρωμίζετε και την απαξιώνετε οι ίδιοι με την αδιάφορη συμπεριφορά σας.
'Οχι όλοι φυσικά για να μην αδικήσω και  τους συνεπείς πολίτες, αυτούς που νοιάζονται, προσπαθούν, βοηθούν και ενημερώνουν τους άλλους καλοπροαίρετα.
Μηδενίστε και πάμε από την αρχή.
Με συνέπεια, ενδιαφέρον και ατομική ευθύνη για τις πράξεις μας.
Τόπιασα το κατοστάρι επισκέψεων ή προσπαθώ επί ματαίω για μια δικαίωση ;

PS : Όχι μόνο το έπιασα αλλά και ξεπέρασα το στόχο! Μέσα σε λίγα λεπτά.
Τρελλάθηκε το κοντέρ!!!
Λάμπρο  έχεις απόλυτο δίκιο.
Βγάζω και το ηθικό δίδαγμα και εσύ  βγάλε την φωτογραφία από το κοντέρ μου -γιατί δεν ξέρω πως γίνεται- στο ιστολόγιό σου αν θέλεις. Ευχαριστώ.
Απολαμβάνω την απατηλή δικαίωση. Κρίμα που δεν πουλάω διαφημίσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: