Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Αν καταλάβατε


Οι ''Ανησυχίες'' έκλεισαν.Τις έκλεισαν τα εκδοτικά συμφέροντα ή η Κίνηση Πολιτών;
Είχα ανησυχήσει που δεν έβλεπα  ανάρτηση.
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Οι Ανησυχίες δεν έκλεισαν εντελώς. Κάπου εδώ είναι.Θα εξακολουθούν να  ρυπαίνουν το διαδίκτυο, με ανώνυμα σχόλια.Στοχευμένα και εντεταλμένα.Κρυμένες πίσω από τους προστάτες τους.Πριν από αυτό ήταν κάτι άλλο. Σε Τσάκωσα, Τι με λες ρε, Παλκοσένικος, Λαίδα, αυτά τα ιστολόγια που επίσης έκλεισαν αφού χτύπησαν.
Κρίμα για τις Ανησυχίες. Είχαν δηλώσει  και γυναίκες. Και αυτό σκόπιμο ήταν, κατά τη γνώμη μου.
'Εχουν μείνει μερικά ανώνυμα  διαμετρικά αντιθέτων αντιλήψεων. Αυτά γιατί δεν έκλεισαν;
Ελάτε τώρα. Κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε;
Δεν ανήκουν στα ίδια trusts και δεν ελέγχονται. Θεωρήστε τα εντελώς άσχετα μεταξύ τους.
Και ποιοτικά και πολιτικά.Γι'αυτό δεν κλείνουν.
Αν αναρωτηθείτε ποιός έχει λόγο να στήνει πανοποιότυπα ιστολόγια και μετά τα τα κλείνει θα βρείτε πολύ εύκολα την απάντηση.
 Αυτός που φοβάται μη χάσει (κάτι).Αυτοί που φοβούνται. Aυτοί που κρύβονται. Αυτοί που δεν θέλουν να χάσουν τα κεκτημένα. Αυτοί που ισοπεδώνουν. Οι άτολμοι.Και διαλέγουν τους πιό ύπουλους τρόπους ενάντια σε πολίτες.Γιατί  ενώπιος ενωπίω δεν μπορούν να σταθούν.Είναι γυμνοί επιχειρημάτων.
Γι'αυτό ασχολούνται με τη Βασίλω ( την αφεντιά μου), τα ποδήλατα, τους ψύλλους,  τα σκυλιά μου, τις βουτιές, τα μαλλιά και τα νύχια και  τα κομμωτήρια.
Δεν ασχολούνται με το κακό μας το χάλι, με την πόλη και τα προβλήματά της.
Λυπάμαι που μέρος των δημοσιογράφων μπαίνουν σε αυτό  το άθλιο παιχνίδι και δημοσιεύουν σχόλια τόσο χαμηλού επιπέδου σε όποιους αυτά απευθύνονται , δεν έχει σημασία.
Η δημοκρατία και η δημοσιογραφία δεν υπηρετούνται με αυτό τον τρόπο.
Αλλιώς  αρχίζει ένας χορός  της καταστροφής.
Οι αντίπαλοι (;) αντιμετωπίζονται δημοκρατικά, ισότιμα και πάντα με συζήτηση.
Δεν βρίσκω το λόγο που αυτό δεν μπορεί να γίνει.
Τι θα πάθετε;
Σας κάλεσα. Δεν ήρθατε.
Προτιμάτε τα υπόγεια.Δικαίωμά σας μέχρις ενός σημείου.
Δικαίωμά μου να υπερασπιστώ τον εαυτό μου,  όταν χρειαστεί.
Και θα το κάνω.
Απλά συλλέγω  στοιχεία.Με βοηθούν φίλοι, που γνωρίζουν τα του διαδικτύου.
Δεν θα σταματήσω να γράφω με το όνομά μου.'Εχω προιστορία ( βλέπε εφημερίδα και ιστολόγιο της Κίνησης Πολιτών)
Εσείς διαλέξατε να είστε μια ανώνυμη μάζα. Μαρία, Νίκος,  Φίκος, Κατσαρόλα,Τα Σέβη μου,  τα Μυαλά μου, ΜΚ, ΒΠ κλπ,κλπ.
Άντε να είστε 5-6.
Αν συνατηθούμε  στο φως θα είστε όλο χαμόγελα και ευγένειες.
Στα υπόγεια των μυστικοσυμβουλίων όμως όλο  μαύρη χολή και πίκρα στο μελάνι.
Κάτι σας χαλάω  ε;
Θα δούμε στο μέλλον τι.
'Εχουμε χρόνο. Προσωπικά , έχω  και απόθεμα αντοχής.


Καλό απόγευμα


Δεν υπάρχουν σχόλια: