Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Χάρισμα



Λόγω του καλοκαιριού και περισσότερης ευχέρειας χρόνου κάνω γενικό ξεκαθάρισμα στο σπίτι και στον επαγγελματικό μου χώρο.
Πολλά πράγματα δεν τα χρειάζομαι πιά.
Δεν θέλω να πάνε στον κάδο των απορριμμάτων.
Μπορεί να είναι χρήσιμα σε κάποιους συμπολίτες μας.
Στη στήλη αριστερά  με τίτλο Η Κασέλα  θα τοποθετώ μια μικρή αγγελία για αυτά που θέλω να χαρίσω σε όποιον τα χρειάζεται.Είναι ένας τρόπος άμεσης ανακύκλωσης
Η διαδικασία είναι απλή:
Μου στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνείτε (όσοι έχετε τον αριθμό τηλεφώνου μου).
Θα τηρηθεί αυστηρά η προτεραιότητα ανταπόκρισης.
Αν κάποιοι από εσάς θέλετε να χαρίσετε πράγματα, μετά χαράς να σας εξυπηρετήσω από εδώ.
Τα ρούχα και  τα παπούτσια καλό θα ήταν να τα πηγαίνετε στο Χαμόγελο του Παιδιού στην Αρχαία Κόρινθο ή να συννενοηθείτε με το Φιλόπτωχο Ταμείο της ενορίας σας.
Εκείνοι φροντίζουν και άλλες οικογένειες με αυτά που προσφέρουν οι συμπολίτες μας.


Ευχαριστώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: