Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Λεβέντη μου, πότε θα γίνεις ΠΟΛΙΤΗΣ;

 Το αυτοκίνητο του λεβέντη από μακριά και από κοντά



 Και άλλες λεβεντιές απέναντι
  
Και πιο απέναντι


 Τετάρτη βράδυ 10:30, φεύγω τελευταία από το εκλογικό κέντρο της Κίνησης.
Ακριβώς απέναντι ο λεβέντης μου, μου είχε έκπληξη. Παρκαρισμένος χωρίς αιδώ σχεδόν καταμεσής του πεζόδρομου  βρισκόταν στο ταχυφαγείο. Παραδίπλα κάτι άλλοι λεβέντες είχαν παρκάρει από νωρίς εγκάρσια στον πεζόδρομο  της Εθνικής Αντίστασης.
Πιο νωρίς ένα άλλο λεβεντόπαιδο  είχε αφήσει το αυτοκίνητό του μπροστά στην  Αφροδίτη μας.
Και ένα  άλλο λεβεντόπαιδο διέσχισε όλο τον πεζόδρομο με το αυτοκίνητό του.

Ο λεβέντης μου είδε που φωτογράφισα το αυτοκίνητό του και με ρώτησε - ευγενικά- το λόγο.
Απάντησα πως κάνω ρεπορτάζ για το πόσο πολίτες είναι οι Κορίνθιοι.
Η δικαιολογία που βρήκε  ήταν ότι τον πονούσε η μέση του και  η τόοση κακοκαιρία.
Του απάντησα πως εμένα - που είμαι 30 χρόνια μεγαλύτερη- με πονούσε το πόδι μου  αλλά είχα παρκάρει στον 'Αγιο Νικόλαο.

Λεβέντη μου, εσύ αύριο θα πας να ψηφίσεις. Με τι κριτήριο αναρωτιέμαι;
Η δεν θα πας καθόλου γιατί  ''όλοι ίδιοι είναι''
Εσύ λεβέντη μου, στο άνθος της ζωής σου κάνεις τις ίδιες ''ελληναριές'' με τους τσαμπουκάδες μεγαλύτερους  που είχαν παρκάρει απέναντι. Σε τι διαφέρεις;
Εσύ γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου τους πεζόδρομους - και καλά κάνεις αφού δημοτική αστυνομία, ούτε ο ΔΙΑΣ, ούτε η κανονική αστυνομία υπάρχει- και γνωρίζοντας ότι σε αυτή τη χώρα, την πόλη, τη μικρή γωνιά σου κανένας δεν τιμωρείται - και αν τιμωρηθεί όλο και κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να μην τιμωρηθεί ή θα επέμβει ο δήμαρχος-
Μπράβο, συνέχισε
Και να διδάξεις τα ίδια στα παιδιά σου σε μερικά χρόνια.
Θα έχουμε γίνει η χώρα  του αναλλοίωτου και αμετανόητου ''ελληνάρα'' και δεν θα μας σώζει τίποτα.
Αν θυμάμαι καλά, ο καθηγητής Μητρόπουλος είχε δεχθεί κλήση  από τη δημοτική αστυνομία, για παράνομο παρκάρισμα πάνω στον πεζόδρομο της Ερμού έξω από το Επιμελητήριο.
Αυτοί οι αδίστακτοι τύποι που ευτελίζουν τη λειτουργία των πεζόδρομων ''νυχθημερόν''  πως τη γλυτώνουν δήμαρχε;
Θέλω να μάθω, πριν καταπιώ ηρεμιστικά από τα νεύρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: