Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Θα μείνεις άγαλμα;

'Εχεις πρόσκληση.
Για να ακούσεις.
Για να αποφασίσεις.
Για να συμμετέχεις.
Για να δουλέψεις για το αύριο.
Για να χτίσεις.
Για να ανατρέψεις.
Για να μιλήσεις, επί τέλους.
Θα μείνεις άγαλμα;
Δεν θα πεις κάτι;
Δεν θα διεκδικήσεις;
Έτσι θα συνεχίσεις, θύμα των υποσχέσεων;
Δικαίωμά σου, βέβαια.

Η απάντηση σου θα δοθεί απόψε.Με παρουσία ή με απουσία
Στις 8:30μμ
Μιλάει ο φίλος μου  ο καρδιακός, ο Χαράλαμπος Κασίμης
Πετραδάκι ,πετραδάκι κτίσαμε  όλοι  εμείς  ό,τι ξέρεις να είναι η Κίνηση Πολιτών σήμερα.
Είναι το πιό μαλακό  μαξιλάρι που είχα στη ζωή μου  για ν'ακουμπήσω το κεφάλι μου  για να ξαποστάσω και να ονειρευτώ , να δράσω και να δημιουργήσω . Και πάλι εκεί πάνω  σε αυτό το μαξιλάρι θα κοιμάμαι όταν χρειαστεί να αποχωρήσω.

Θα μείνεις άγαλμα;

Μάγια Φουριώτη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με την Κίνηση Πολιτών

Δεν υπάρχουν σχόλια: