Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Παρουσιάζομαι ως..


Δημιούργησα ένα φυλλάδιο για να σας μεταδώσω τις σκέψεις μου για τις εκλογές, την υποψηφιότητά μου, την Κίνηση Πολιτών και το μέλλον.
Ενδεχομένως να μην μπορέσω να σας το παραδώσω ανά χείρας και να μιλήσω μαζί σας.
Διαβάστε  το αν θέλετε στο  σύνδεσμο 
       'Οπως και να έχουν τα πράγματα, όποιο και να είναι το αποτέλεσμα των εκλογών, θα παραμείνω
πολίτης και θα συνεχίσω την παρεμβατική μου δράση  στο νέο Δήμο Κορινθίων  με την Κίνηση Πολιτών και τους ανθρώπους που αγωνιούν για το μέλλον. Με χαμόγελο και αισιοδοξία.

Μάγια Φουριώτη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με την Κίνηση Πολιτών Δήμου Κορινθίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: