Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Προ-εόρτιον (2)



Δέκα χρόνια μετά το ''Μεγάλο μας Τσίρκο'' ο Κώστας Φέρρης δημιουργεί την ταινία ''Ρεμπέτικο'' σε μουσική Σταύρου Ξαρχάκου και στίχους του ποιητή Νίκου Γκάτσου
Ο Νίκος Δημητράτος ήταν βασικός ερμηνευτής και τραγουδιστής στην ταινία αυτή.
Η βυζαντινή φωνή του, η σεμνή παρουσία του  στον καλλιτεχνικό κόσμο αποτελούν εγγύηση τιμής και συνέπειας.
Γεννήθηκε στην Πλάκα στην Αθήνα και σπούδασε θέατρο και βυζαντινή μουσική.
Συμμετείχε στις θεατρικές παραστάσεις Παραμύθι χωρίς όνομα, Το μεγάλο μας τσίρκο, Μιας πεντάρας νιάτα   και στις κινηματογραφικές ταινίες Κλειστή στροφή,  Εποχή των δολοφόνων, Σενάριο,  Άντε γεια κ.ά Εμφανίζεται συχνά στην μουσική εκπομπή της ΝΕΤ ''Στην υγειά μας'' με τον Σπ. Παπαδόπουλο.Πλησιάζει τα εβδομήντα αλλά τραγουδά με το ίδιο πάθος.
Οι δισκογραφικές του δουλειές:
 «Ανωτάτη Ζαμπετική» με ανέκδοτα τραγούδια του Γιώργου Ζαμπέτα,
«Χωρίς Παρέα» σε μουσική και στίχους του Θ. Ξυδιά
«Εικόνες» του Ηλία Ανδριόπουλου και στίχους των Μ. Ελευθερίου και Ε. Θαλασσινού,
«Sea and Fire»  του συνθέτη Nahum Heieman από το Ισραήλ  που περιέχει τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι, ερμηνευμένα στα Ελληνικά και Εβραϊκά

Θέλω να πιστεύω ότι στο μέλλον  η ιστορία του ελληνικού τραγουδιού θα έχει κρατήσει την ανάμνηση της φωνής του.
Είναι ένας από τους καλλιτέχνες που με συγκινούν και θα με συγκινούν όσο οι αισθήσεις μου το  επιτρέπουν.
 
''Μάνα μου Ελλάς''  ''Ελλάδα - Ελλάδα Μάνα του Καημού''
Στις αρένες μάνα μου Ελλάς  το ίδο ψέμμα πάντα κουβαλάς......



Και μια  ποιητική  ερμηνεία σε στίχους Οδυσσέα Ελύτη και μουσική του Δημήτρη Λάγιου

Δεν υπάρχουν σχόλια: