Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Το Ξε

Ξε-άπλωμα μέρους του περιεχομένου του θησαυροφυλακίου μου

Η χρήση ενός προθέματος στις λέξεις  μπορεί να αποβεί δημιουργική  ακόμα και διαστρεβλώνοντάς τες.'' 'Ασπρη πέτρα ξέξασπρη και απ' τον ήλιο ξεξασπρότερη ,κάνει παιδιά ξέξασπρα και από τον ήλιο ξεξασπρότερα'' λέγαμε και διασκεδάζαμε παιδιά προκαλώντας την ικανότητα  των συμπαικτών μας.Μετά περάσαμε στα ''κορακίστικα''.Το περιεχόμενο αυτών των παιχνιδιών ήταν πάντα σοβαρό γιατί μας βοηθούσε στην εξερεύνηση  της δυνατότητας των λέξεων, γιατί θέλαμε να κυριαρχήσουμε πάνω τους, όντα αντιδραστικά εκ φύσεως και λόγω ηλικίας.
Το πρόθεμα ξε είναι επαναναστατικό:
Ξε- καθαρίζω, ξε-φαντώνω, ξε-φορτώνω- ξε-δίνω, ξε-φεύγω, ξε-μυτίζω, ξε-κινώ ξε- κάνω και  ακολουθεί πληθώρα άλλων επαναστατικών λέξεων.
Αυτά είχα κατά νου ξε-σκονίζοντας με αγάπη και σεβασμό τα βιβλία μου.
Δεν επιτρέπω τον ξε-πεσμό τους στην εισβολή της σκόνης,έχουν πολύ αυαίσθητα μάτια.
Ξε-φυλλίζοντάς  τα με σεβασμό χτες, με πήραν χαράματα.
Ξε-διπλώθηκαν αναμνήσεις, κάθε βιβλίο και μια ανατριχίλα, ξε-φώνησαν λέξεις , ξε-χύθηκαν τα μικρά χαρτάκια με αφιερώσεις.
Τα ξε-άπλωσα στον καναπέ  με τιμές  και τον δέοντα στολισμό.Με ξε-λόγιασαν πάλι με τον πλούτο των παλατιών τους.
Ξε-κουράστηκε ο Αφηγητής του Ελύτη από τον'' 'Ηλιο τον Ηλιάτορα''
''Όπου μαυρίλα κλώθεται και γνέθεται,Ήλιοι μικροί γενείτε κι όλο αλέθετε.'' μου ξε-στόμισε με φωνή τενόρου.
Ξε-κοιμήθηκα, ξε-αλάφρωσα.
'Ολα τα ''ξε '' είναι κοντά μου, φρουροί και αντίσταση  στο ξε-πούλημα των λέξεων και των ήθών.
Ξε-κινήστε μην ξε-μαθαίνετε στην ακινησία.Ξε-βουλωθείτε, ξε-κουμπωθείτε ξε-κουβαλείστε από τις καθεστωτικές συντεταγμένες και μην φοβάστε.
Μια επανάσταση μπορεί να αρχίσει βάζοντας ένα  ''ξε'' στη ζωή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: