Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ο κύριος Γιώργος στο Θαυμαστό Κόσμο της Κυρίας Σκέπερς


Αυτή είναι η γραμματεία κίνησης ασθενών με τα χειρόγραφα χαρτάκια-ταμπέλες
                                Αυτή είναι η αγγελία του κυρίου Γιώργου κολλημένη ''από μέσα''

'Εχοντας υποστεί μια ταλαιπωρία από χτες προσπαθώντας να διεκπεραιώσω τη νεκροτομή συγγενικού μου προσώπου ήρθα αντιμέτωπη με το θαυμαστό κόσμο της κυρίας Σκέπερς και του Γ.Ν Νοσοκομείου Κορίνθου.
Χτες ο γιατρός με  έστειλε στη νοσοκόμα, η νοσοκόμα στον τραυματιοφορέα, ο τραυματιοφορέας στο σεκιουριτά και  άκρη δεν έβγαλα.
Σήμερα τα πράγματα ήταν πιό σαφή αφού ο ιατροδικαστής - ευγενέστατος και κατατοπιστικότατος- ήταν στη θέση του και έκανε ότι μπορούσε για τη μεταφορά της σορού στην Αθήνα.
Περιμένοντας να παραλάβω  τα προσωπικά αντικείμενα  του συγγενούς βρέθηκα στη γραμματεία του ισογείου.
Μαζί με τα χαρτάκια  ΟΓΑ, ΤΕΒΕ, κλπ (αλήθεια τόσο δύσκολο είναι οι υπάλληλοι να εκτυπώσουν ένα καλαίσθητο Α4) νάσου και ο κύριος Γιώργος με την αγγελία του για ιδιαίτερα μαθήματα και μεταφράσεις. Κύριος Γιώργος σκέτο.Χωρίς επώνυμο.

Φωτογραφίζω και ο σεκιουριτάς μου κάνει παρατήρηση ''Απαγορεύεται  η φωτογράφηση , κυρία μου''
Αυτός αυτή την εντολή έχει. Κανείς δεν του είπε  πως απαγορεύεται και  η διαφήμιση  φοροφυγάδων σε ένα δημόσιο νοσοκομείο;
Γιατί προφανώς  ο κύριος Γιώργος φοροδιαφεύγει.
Κάνει και μεταφράσεις χωρίς να είναι πιστοποιημένος μεταφραστής, χωρίς να  εκδίδει αποδείξεις, χωρίς να πληρώνει ΦΠΑ, χωρίς να του παρακαρατείται το 20%  της αμοιβής του- όπως σε όλους τους άλλους ηλίθιους πολίτες-
Στη συνέχεια   απευθύνομαι στην υπάλληλο πίσω από το γκισέ και της ζητώ εξηγήσεις.
Αυτή δεν γνωρίζει τίποτε. Είχε άδεια χτες!!!!Λες και η αγγελία μπήκε μόλις χτες.
Ζητώ την προϊσταμένη αλλά δεν εμφανίζεται.
Η υπάλληλος  επιστρέφει και αφαιρεί το χαρτί λέγοντάς μου ότι η προϊσταμένη της είπε να μου πει πως ''δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για κάτι τέτοιο''.
Τόσο απλά, κυρία Σκέπερς.
Αναρρωτιέμαι αν έχετε κάνει ποτέ μια βόλτα στο ισόγειο του νοσοκομείου που διοικείτε.
Γιατί αν είχατε θα είχατε δει  την ταμπέλα στο γκισέ των νοσηλευτών ακριβώς στην είσοδο  των εξωτερικών ιατρείων.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ
και από κάτω αγγλιστί:
ΝΟ SECRETARY OFFICE HERE
(δεν υπάρχει γραμματεία εδώ)

Και αν , κατά λάθος  διαβεί την πόρτα  σας  κάποιος άμοιρος τουρίστας; Τι θα καταλάβει;
Εγώ ξέρω:
Θα τον στείλετε στον κύριο Γιώργο, που ατύπως  έχετε προσλάβει, για τη μετάφραση.

ΥΓ: Στη διάθεσή σας, κυρία Σκέπερς,  να σας βοηθήσω εθελοντικά χωρίς αμοιβή  για τη δημιουργία αξιοπρεπών ανακοινώσεων στα αγγλικά. Είμαι πιστοποιημένη  φορολογούμενη μεταφράστρια.
Δεν θέλω να ντρέπομαι για τη χώρα μου. Γι'αυτό το κάνω.

1 σχόλιο:

cerastes είπε...

Να αγιασει το στομα σου!καλά εκανες και τους ενόχλησες!το νοσοκομειο Κορινθου εχει για πολλά πραγματα τα χάλια του!μην αρχίζω και δω, να καταμετρω γιατί μια σελιδα δεν φτάνει,να γραψω!