Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Η παράγκα του Καραγκιόζη

                                          Στο βάθος παράγκα
                                          Τα Περιβολάκια κομμένα στα δύο
                                          Υπό γωνίαν.......................

''Ακούσαμε'','' ακούσαμε'', σε όλη την Κόρινθο χτες  την είδηση για το στήσιμο της παράγκας του Καραγκιόζη στα Περιβολάκια για πέντε μέρες.
Στο άκουσμα σκέφτηκα : ''Γιατί στα Περιβολάκια;'' ''Γιατί όχι  στον 'Αγιο Νικόλαο;'' ''Γιατί  Όχι στην αυλή ενός σχολείου; Γιατί όχι στην Πλατεία Πηγάσου (έτσι μου αρέσει να την αποκαλώ).
Οι παραπάνω είναι χώροι που συχνά δίνονται σε ιδιώτες και μη για εκδηλώσεις (λέσχες αυτοκινήτων, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, κόμματα, σύλλογοι)
Με το στήσιμο του μπερντέ τα Περιβολάκια κόπηκαν στα δύο. Γιατί;
Τι είχε στο νου του ο κ. Φαρμάκης;
Μήπως να κάνει αντιπερισπασμό στην '' Ανοικτή Συνέλευση Πλατεία Περιβολάκια;''
Αυτό το γνωρίζει ο ίδιος και η δημοτική αρχή. Και έχει χρόνο να βρει τι δικαιολογία θα προβάλλει.
Αυτό όμως που οφείλει να μας πει είναι αν συγκάλεσε την Επιτροπή  Κινηματογράφων  Θεάτρων και Θεαμάτων  όπως ορίζει ο Νόμος (Α.Ν. 445, 446/1937 και Β.Δ. 15/17.05.1956, ν.δ. 917/1971 )για να δοθεί άδεια  στον επαγγελματία  για λόγους  ασφάλειας του κοινού και όχι μόνον.

(Υπάρχει ένα  ηλεκτρικό καλώδιο  που περνά μέσα από το πεύκο -μεταξύ άλλων-)
Το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και με την προ πολλού αναγγελθείσα ''πολιτιστική'' εκδήλωση του Συλλόγου Αρκάδων  με τη Χαρά Βέρα που θα γίνει στον προαύλιο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου την επόμενη εβδομάδα με επιχορήγηση του δήμου  5.000 ευρώ ή παραπάνω και με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Τα ερωτήματά μου:
Έχει έσοδα ο  δήμος από την παραχώρηση του δημοσίου χώρου και ποιά είναι αυτά;
Έχει συνάψει το απαιτούμενο συμφωνητικό  με τον ιδιώτη;
Εάν πρόκειται για προγραμματισμένη παραχώρηση  μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί και η Ανοικτή Συνέλευση της Πλατείας;
Η λειτουργικότητα της πλατείας (χωρισμός στα δύο) δεν αποτελεί ζητούμενο για τη δημοτική αρχή;

Η τοποθετησή  μου:

Είμαι σαφώς υπέρ των παραστάσεων του αγαπημένου σε όλους μας Καραγκιόζη.
Είμαι σαφώς υπέρ του δικαιώματος του καλλιτέχνη να παρουσιάζει τη δουλειά του και να αμοίβεται γι'αυτήν.
Θεωρώ ατυχές  και υποτιμητικό  για τον καλλιτέχνη  να στριμωχθεί  η εγκατάσταση στην Πλατεία Περιβολάκια ενώ υπάρχουν πολλοί άλλοι  διαθέσιμοι χώροι στην πόλη μας.Και αυτό μου γεννά πολλές  υποψίες.
Είμαι κατά  της διαχείρισης  του δημόσιου χώρου των πολιτών ''με τσαμπουκά''  και αυτό υπερασπίζομαι.
Εύχομαι η δημοτική αρχή και ο επί των πολιτιστικών εκδηλώσεων επιτετραμμένος κ. Φαρμάκης να δώσει τις ανάλογες  εξηγήσεις και να επιδείξει τις άδειες που έχει εκδώσει και για τον Καραγκιόζη και για το Σύλλογο Αρκάδων.

Με την ευκαιρία προαναγγέλλω πως ετοιμάζω θέμα  σχετικό με τις ''αλλες παράγκες'' που στήνονται στο δήμο και στο νομό από διάφορα ''κουμάντα'' και ''γκοβέρνα'' της  αυτοδιοίκησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: