Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Η συμμετοχή του ενός

9η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ -27.08.11- Σέρβια ΚΟΖΑΝΗΣ from Π.Ο.Σ.Ε.Α on Vimeo.



Ανατρέχοντας στην ιστοσελίδα της ΠΟΣΕΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών)
χτύπησα το κεφάλι μου στο ανάστημα του πρώτου πολίτη του δήμου μας.
'Επεσα λαβωμένη από τα βέλη  του εκπληκτικού : ''Και εγώ συμμετέχω!!!!!!!'' με το χαμόγελο της επιτυχίας της μοναχικής συμμετοχής.
Δήμαρχε,  το ρήμα ''συμμετέχω'' έχει και άλλα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού.
Ορθώς το χρησιμοποίησαν στο α' πληθυντικό πρόσωπο οι δήμαρχοι των άλλων δήμων.
Εσείς  δεν μπορείτε να το προφέρετε το α' πληθυντικό πρόσωπο;
Στην  εθελοντική αιμοδοσία  δεν συμμετέχετε μόνος σας.'Εχει  ένα ''συν''  το ρήμα ''μετέχω''
Συμμετέχουμε εμείς οι πολίτες του δήμου Κορινθίων από τότε που αναλάβατε την πρωτοβουλία και σας αξίζουν συγχαρητήρια γι'αυτό.
Συμμετέχουν οι Σύλλογοι και Τράπεζες Αίματος απανταχού του δήμου Κορινθίων, οι οργανώσεις εργαζομένων και φορέων.
Δεν είστε μόνος σας, δήμαρχε.
Δεν τα κάνετε μόνος σας όλα.
Υπάρχουν άνθρωποι γύρω σας που βοηθούν το έργο σας και οι πολλοί που σας ψήφισαν.
Επειδή το τηλεοπτικό σποτ παίζει ανά το Πανελλήνιον γνωρίζετε άραγε τις αντιδράσεις του κοινού που σας βλέπει;
Παράταιρος είστε δήμαρχε με το ''εγώ'' σας όταν πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια χιλιάδων Ελλήνων.
Σημειολογικώς  συμπεραίνω απο το λόγο σας ότι δεν μπορείτε να βιώσετε  ή έστω να ψελλίσετε  το ''εμείς'', το ''κοινόν'', το ''ομού''  και επιμένετε στη μοναξιά του αμετακίνητου ''εγώ'' σας.

Υπογραφή  με αυτό και πάλι.

Μετά τιμής και  θλίψεως

Μ.Φ

Δεν υπάρχουν σχόλια: