Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Τα γραπτά μένουν, Αντιδήμαρχε επί της καθαριότητας του Δήμου


  Φωτογραφία και ημερομηνίες από την αλληλογραφία μου ( με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου) στο facebook. ΚΛΙΚ πάνω στην εικόνα για μεγένθυση.


Scripta manent  έλεγαν οι Λατίνοι μεθερμηνευόμενο στην ελληνική ''τα γραπτά μένουν''.
Και τα δικά μου και τα δικά σας. Διαφέρουν στο ύφος αλλά είναι δηλωτικά  του χαρακτήρα εμού και υμών.
Ενοχληθήκατε από την ανάρτησή μου  Η  γειτόνισα η φουρνάρισα  και αντί να επικοινωνήσετε μαζί μου δια ζώσης επιλέξατε το facebook  και έναν χαρακτηρισμό που δεν σας τιμά. Δεν με γνωρίζετε προσωπικά  ώστε να μπορείτε να τον στηρίξετε.
Αυτό το αντιπαρέρχομαι, σας καταλαβαίνω.
Επί της ανάρτησής μου όμως ζητώ περισσότερες απαντήσεις αφού ανοίξαμε διάλογο και επιθυμώ να είναι δημόσιος.
Πρώτον
Σας κρίνω για το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης.Δεν είναι δυνατόν η γνωριμία σας, η κομματική σας ένταξη, η θέση σας ως αντιδήμαρχος να επηρρεάζει τις  '' απ' ευθείας αναθέσεις'' υπέρ της συζύγου σας.
Ακόμα και αν το επιθυμεί ο δήμαρχος, εσείς θα πρέπει να σκεφθείτε διπλά γιατί σας εξέλεξε ο Κορινθιακός λαός όχι για να ανατίθενται δουλειές στη σύζυγό σας αλλά  για να τον υπηρετήσετε  σωστά. 'Αλλωστε  αμείβεστε από εμάς και έχουμε απαιτήσεις.
Δεύτερον
Αναλάβατε το ρόλο υπεράσπισης της συζύγου σας και κατ'επέκταση της οικογενείας σας για ποιό λόγο;
Η σύζυγός σας κρίνεται ως'' επιχειρηματίας'' που ευνοείται έναντι άλλων συναδέλφων της. Δεν κρίνεται η οικογενειά σας, κύριε αντιδήμαρχε.Μπορείτε να κάνετε το διαχωρισμό; 
Τρίτον 
Οι απ' ευθείας αναθέσεις μέχρι συγκεκριμένου ποσού  (15.000 ευρώ) είναι καθ'όλα νόμιμες  και σκοπό έχουν να διευκολύνονται οι διαδικασίες για επείγουσες ανάγκες των δήμων και να αποφεύγεται η χρονοβόρα διαδικασία των διαγωνισμών. Οι δημοτικές αρχές όμως τις έχουν μετατρέψει σε εργαλείο εξυπηρετήσεων των ''δικών'' τους ανθρώπων και όχι μόνον.
Τέταρτον
Νομιμοποιείται η σύζυγός σας  για την προμήθεια ειδών catering; 'Εχει τη δέουσα άδεια ή επέκταση της αδείας της;
Μπορείτε να μας την δείξετε;
Πέμπτον
Επιτρέψτε μου να διαφωνώ με τον τρόπο και το ύφος  των μηνυμάτων σας. Ένας εκ των αρχόντων του τόπου όπως εσείς δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να απευθύνεται σε πολίτη με αυτό τον  τρόπο.'Οσο ''νούμερο'' και να είμαι εγώ εσείς πρέπει να σταθείτε στο ύψος  του αξιώματός σας.
'Εκτον
 Είναι προφανές ότι μιλάμε διαφορετική γλώσσα και έχουμε διαφορετικές αρχές.
Δεν φοβάμαι, αντιδήμαρχε, συνεχίστε να αναπαράγετε  και να διασπείρετε ψιθύρους.
Είναι σύντομο το πέρασμά μας από εδώ. 'Οσο μια σπίθα. Ο καθείς επιλέγει πως θα πορευτεί.
'Εχω επιλέξει  να υπερασπίζομαι το δίκαιο, τη διαφάνεια, την ισονομία  όλων των πολιτών, μια ζωή ακηδεμόνευτη από  μικρο-συμφέροντα και εξαρτήσεις. 'Εχω επιλέξει να είμαι ελεύθερη και να μη σκύβω το κεφάλι.
Γιαυτούς τους λόγους ''είμαι πολύ μεγάλο νούμερο'', αντιδήμαρχε.

Εσείς αλήθεια τι έχετε επιλέξει;

Μου γράψατε και σας απάντησα. Εσείς το διαλέξατε.

Χαιρετώ σας


Δεν υπάρχουν σχόλια: