Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Της νύχτας τα καμώματα και το παρασκήνιο

   
Νύχτα .. 22:17 Χτες

'Ενας/μία  αθεόφοβος/η που πειράχτηκε το ''οικοσύστημά'' του είπε να ρίξει λίγη λάσπη επάνω μου
 χρησιμοποιώντας και το όνομά μου στο σχολιασμό του.(Εκτός από το ότι δημιούργησε ειδικό λογαριασμό  στο yahoo  για να το κάνει)
 Πρώτον δεν του επιτρέπω να χρησιμοποιεί το όνοματεπώνυμό μου για να ανοίγει λογαριασμούς και να σχολιάζει.
 Δεύτερον απορώ για την ''αβλεψία'' των υπευθύνων της σελίδας
 Τρίτον ζητώ  από  το χρήστη να αποδείξει τα γραφόμενά του/της με τον ίδιο τρόπο που τα αποδεικνύω εγώ.
 Τέταρτον  του/της θυμίζω ότι το καθεστώς ''Σφήκα'' έχει παρέλθει προ πολλού
 Πέμπτον  Είναι προφανές ότι ουδόλως γνωρίζει τις διαδικασίες απονομής  πτυχίων  από τον Παν/μιο Cambridge  και την ειδική ταινία γνησιότητας/ασφαλείας  που φέρουν ακριβώς γιατί στην Ελλάδα υπήρχαν παραχαράκτες.
 'Εκτον  ''Οι μίζες από τα μαγαζιά'' αποδεικνύονται  και αυτές όχι με κουτσομπολιά του συστήματος   αλλά με στοιχεία και αποδείξεις.Δακτυλοδεικτούμενοι και εχθροί της πόλης ως είμεθα, θα  είχαμε ήδη βρεθεί  σε δικαστικό και αστυνομικό κλοιό αν πράγματι ίσχυαν τα παραπάνω.Και από τους πρώτους μάλιστα.
 Έβδομον   'Εχω το λογαριασμό   του /της σχολιαστή    και τη διεύθυνση IP.  Δημιουργήθηκε  με τα  δικά μου αρχικά. Θα κινηθώ με κάθε νόμιμο τρόπο και όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες που ήδη έχω κινήσει θα ενημερώσω  και θα κοινοποιήσω την ταυτότητα του χρήστη.

Μια ιδέα σας δίνω για το παρασκήνιο και τους ανθρώπους του.
Δεν έχει αλλάξει τίποτε σε αυτή τη χώρα.

 Αγαπητή Σφεντόνα προσοχή, να μη βαρούν οι σφεντονιές  αδιακρίτως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: