Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ο μικρός που θέλει να δημοσιεύσει στο ΒΗΜΑ της Κυριακής

Δεν έχει σημασία αν έχασε το χρόνο, και τη μέρα...
Με ένα χαρτάκι δικό του θέλει να απευθύνει μήνυμα στην Ευρώπη.
Με την παιδική του αθωότητα και ελπίδα.
Το χαρτάκι του έφτασε σε μένα.
Δεν έχω επαφές με το ΒΗΜΑ της Κυριακής.
Στο δικό μου μικρό βήμα όμως είναι  ευπρόσδεκτος.
Ο μικρός  Ιωάννης είναι μια χαραμάδα φωτός στα σκοτάδια μας.
Και ένα χαστούκι για τις ατέρμονες σιωπές μας.
Ιωάννη, τα σέβη μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: