Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

To πιτσιλιστήρι...προ ημερησίας, αν έχετε την καλωσύνη


Αγαπητοί Δημοτικοί Σύμβουλοι,

Με δεδομένο -εκτός απροόπτου- ότι αύριο έχετε δημοτικό συμβούλιο με κάποια θέματα που έτσι και αλλιώς τα ψηφίζετε χωρίς πολλές κουβέντες, θέλω να σας ζητήσω μια χάρη.
Να προτείνετε και να ψηφίσετε ΟΛΟΙ  να φτιαχτεί  ένα όμορφο Πιτσιλιστήρι στην Κόρινθο.
Το είδα σήμερα στο Rotterdam και το ζήλεψα.Πιστεύω πως θα  είναι πολύ όμορφο από άνοιξη έως φθινόπωρο για τα παιδιά της πόλης και για όσους νοιώθουν παιδιά.
Σας  παρακαλώ λοιπόν, αφού τα σημαντικά θέματα που σας έχω επισημάνει τα έχετε κρύψει κάτω από το χαλί και δεν αντιδράτε, αυτό μου το αίτημα είναι ελαφρύ και ανώδυνο και μπορείτε να το περάσετε.
Η πόλη χρειάζεται χαρά, γέλια παιδιών, τσιρίδες.
Νερά έχουμε, δόξα να έχει ο κύριος,άπλες έχουμε, διάθεση έχουμε τι μας λείπει;
Μόνο το Πιτσιλιστήρι.
Εμπρός λοιπόν αποδείξτε ότι για τη χαρά των παιδιών είστε ενωμένοι.
Κύριε Γιώτη μου, εσάς θέλω πρώτο.
Αυτή τη φορά σας έχω ευκολάκι: Το Πιτσιλιστήρι.

Με εγκάρδιους χαιρετισμούς από το Rotterdam που ζει, εξελίσσεται και βλέπει στο μέλλον.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: