Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Οι δικοί μου φίλοι .....

Είναι καιρός να μιλήσω εκτενέστερα και για τους φίλους μου.Τους από χρόνια φίλους μου, τους φίλους της καρδιάς , αυτούς που μαζί κινήσαμε γη και ουρανό για να γίνει ο κόσμος καλύτερος, αυτούς που μαζί μοιραστήκαμε ομορφιές και κινδύνους, προβλήματα, χαρές και λύπες.
Οι φίλοι μου είναι σκόρπιοι  σε όλη τη γη, άλλοι είναι πολύ κοντά μου, άλλοι  φωλιασμένοι μόνο στην καρδιά μου.Τους μακρυνούς τους αγαπώ και ας μην τους συναντώ συχνά, μια ματιά και μια λέξη αρκούν, μια φωτογραφία που κοιτώ και τα κιτρινισμένα γράμματα που ξαναδιαβάζω.

Σήμερα θα μιλήσω- γιατί είμαι πολύ περήφανη- για τους φίλους μου που έστησαν το Σώμα Ελλήνων Σαμαρειτών-Τμήμα Κορίνθου και προσφέρουν, προσφέρουν, προσφέρουν.Είναι οι φίλοι μου από τον Ορειβατικό, οι σχοινοσύντροφοι και συνορειβάτες μου σε υπέροχες εξορμήσεις στα ελληνικά βουνά.Τα παιδιά μου τους αποκαλούν "η οικογένειά μας" και εγώ συμφωνώ απόλυτα.


Θεσμικά έπρεπε να πάρω συνέντευξη από τον υπεύθυνο του τμήματος τον κ. Γιάννη Κούστα και όχι από τους φίλους μου.Τον εκτιμώ ιδιαίτερα μέσα από προηγούμενη συνεργασία που είχαμε.
 
 
Στο δελτίο τύπου που απευθύνουν  σε  εσάς  αναφέρουν:
 
Είσαι  18 έως 45 ετών, απόφοιτος Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης με  έντονη διάθεση Εθελοντικής Προσφοράς; Οι εγγραφές  για το Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Κορίνθου άρχισαν
 
Σκέψου
 
Εθελοντής ή Θεατής
Γίνε Εθελοντής
 
  Όταν ενταχθείς στο  Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Ε.Ε.Σ. Κορίνθου θα γίνεις μέλος του Διεθνούς Κινήματος Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου. Θα γνωρίσεις ανθρώπους σαν και εσένα που νοιάζονται για τον συνάνθρωπο και θέλουν να  προσφέρουν εθελοντικά χωρίς διάκριση βοήθεια, σε  όσους έχουν ανάγκη.
 
Θα αποκτήσεις γνώσεις που θα  σου επιτρέπουν να παρέχεις με ασφάλεια πρώτες βοήθειες. Θα παρακολουθήσεις μία μοναδική εκπαίδευση αναγνωρισμένη τόσο από το Ελληνικό Κράτος, όσο και από  Διεθνώς Αναγνωρισμένους Φορείς με πιστοποιημένη εκπαίδευση κατά ISO 9001:2008.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Περιφερειακό Τμήμα Κορίνθου
ΣΩΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΑΜΑΡΕΙΤΩΝ,
ΔΙΑΣΩΣΤΩΝ & ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΩΝ
Κύπρου 89  Τ.Κ. 201 00
Τηλ: 6944229905, Fax: 27410.249.98
 
 
Η ανάρτηση είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στη Βίδρα μου και στον Κωστή
 και σε όλα τα παιδιά του τμήματος που  αφιερώνουν το χρόνο τους για το συνάνθρωπο.
Παίρνω την άδεια να υπογράψω όπως αυτοί με αποκαλούν.
Μέ χίλια βουνά αγάπης
Κυρά-Μάγια

Δεν υπάρχουν σχόλια: