Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ποδήλατα Υπάρχουν... κανονισμός υπάρχει;

Στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο ο Αλέξανδρος Γουγάς έθεσε -μεταξύ άλλων -το θέμα της "εξαφάνισης" των δημοτικών ποδηλάτων


Απάντηση πήρε από το δημοτικό σύμβουλο κ.Οικονόμου από το 4:12. Εν ολίγοις ο κ.Οικονόμου διατείνεται ότι η Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου γνωρίζει ποιός έχει τα ποδήλατα αλλά ότι αυτοί που τα έχουν δανειστεί δεν τα φέρνουν πίσω παρά τις προσπάθειες που έχει κάνει ο δήμος μέχρι τώρα. Ομολογώ πως δεν πείστηκα.Με αυτή τη δήλωση στοχοποιούνται οι πολίτες που τα έχουν δανειστεί ως ασυνεπείς.Για κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και έτσι. Μετά από μια πολύ σύντομη έρευνα που έκανα στη γειτονιά μου ενημερώθηκα περισσότερο. Για παράδειγμα:

To συγκεκριμένο ποδήλατο βρίσκεται στην οδό Σισύφου 6 και το έχουν δανειστεί οι συμπαθέστατοι επαγγελματίες που διατηρούν συνεργείο, προφανώς για τις ανάγκες μετακίνησης των πελατών τους.
Μου είπαν μάλιστα πως έχουν υπογράψει για την διαρκή παραμονή του ποδηλάτου στο χώρο τους.
Πως λοιπόν  ο κ. Οικονόμου υποστηρίζει ότι οι πολίτες δεν επιστρέφουν τα ποδήλατα;
Παράλληλα καθημερινά, βλέπω να περνούν ποδήλατα του δήμου από την οδό Κροκιδά, τα οποία οδηγούν παιδιά πολύ αργά το βράδυ.
 
Το θέμα δεν είναι εδώ αλλά στην κακή διαχείριση και ανοργανωσιά των υπηρεσιών του δήμου.
Υπάρχει άραγε κανονισμός που να διέπει το θεσμό του δανεισμού των ποδηλάτων;
Αν υπάρχει έχουν ενημερωθεί οι Κορίνθιοι δημότες;
Ο κανονισμός αυτός θα έπρεπε να ορίζει και το χρόνο που δύναται ο κάθε πολίτης να κατέχει το ποδήλατο του δήμου και παράλληλα τις κυρώσεις που θα του επιβληθούν αν δεν επιστρέψει το ποδήλατο κατά τα συμφωνηθέντα.Όπως γίνεται σε κάθε πολιτισμένη χώρα.
 
Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.Διότι πριν ακόμα δημιουργηθεί ένας θεσμός που είναι προς το συμφέρον της πόλης θα έπρεπε να έχουν διερευνηθεί οι παράμετροι διατήρησης του θεσμού και η προστασία του.
Κατ'αυτή την έννοια αν ο δήμος Κορινθίων πραγματικά ήθελε να υποστηρίξει το θεσμό θα έπρεπε να κάνει ένα διαχωρισμό μεταξύ των δικαιούχων.
Άλλο είναι ο διαρκής δανεισμός από επαγγελματίες με βάση κάποιο συμφωνητικό (συνεργεία, ξενοδοχεία,χώροι στάθμευσης, υπηρεσίες κλπ ) και άλλο ο ημερήσιος δανεισμός από επισκέπτες που θέλουν να μετακινηθούν μέσα στην πόλη.
Χωρίς κανόνες είναι πολύ δύσκολο να υποστηριχθεί ο θεσμός των δανειστικών ποδηλάτων.
Τόσες πόλεις στην Ευρώπη και την Ελλάδα το έχουν κατορθώσει, εμείς γιατί δεν μπορούμε άραγε;
 
Πιστεύω πως η αντιπολίτευση του δήμου θα πρέπει να επαναφέρει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και να απαιτήσει τη σύνταξη και ψήφιση κανονισμού που θα διέπει το θεσμό των δανειστικών ποδηλάτων με σκοπό την προστασία του και τη διάδοσή του.Επίσης καλό θα ήταν να ληφθεί μια απόφαση για ανανέωση του  εξοπλισμού αφού λεφτά υπάρχουν, όπως ακούμε σε δηλώσεις των αρμοδίων αντιδημάρχων και του δημάρχου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: