Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Η υποψηφιότητά μου για τις δημοτικές εκλογές 2014





Ανοιχτή επιστολή Μάγιας Φουριώτη στους Κορίνθιους δημότες
                                                                                                                    Κόρινθος 1η Απριλίου 2014
Συνδημότες και συνδημότισσες,
Λίγες μέρες πριν την επίσημη έναρξη της προεκλογικής περιόδου επικοινωνώ μαζί σας για να σας κοινοποιήσω μια σημαντική απόφασή μου.
Στις εκλογές του 2010 είχα προβεί σε δημόσια δήλωση πως δεν θα ήμουν πάλι υποψήφια σε δημοτικές εκλογές σαν τελική και ειλημμένη απόφασή μου.
Ένα πολύ σημαντικό γεγονός όμως  με ώθησε να υπαναχωρήσω και το σημαντικότερο να μην τηρήσω τα δηλωθέντα και ζητώ ειλικρινά συγνώμη. Το ολίσθημά μου αυτό οφείλεται στις δραματικές εξελίξεις έλαβαν χώρα στα δημοτικά πράγματα.
Μετά την απόφαση της ΣΕ της Κίνησης Πολιτών να μην συμμετέχει αυτόνομα στις εκλογές – με την οποία έχω εξ αρχής διαφωνήσει διότι πίστευα πως η ΚΠ μπορούσε να καταρτίσει ένα ψηφοδέλτιο νίκης- θεωρώ  πως όσοι την υπηρετήσαμε τόσα χρόνια είμαστε ακόμα χρήσιμοι στην Κορινθιακή κοινωνία και πως  οφείλουμε να δώσουμε μέρος του χρόνου και της ενέργειάς μας για το καλό του δήμου μας.
Τούτο πρωτίστως μου επεσήμανε ο αγαπητός δήμαρχος Κορινθίων  κ. Αλέξανδρος Πνευματικός  σε πολύωρη συνάντηση που είχα μαζί του την περασμένη εβδομάδα.
Ο κ. δήμαρχος παραμερίζοντας τον εγωισμό του και ξεχνώντας το αξίωμά του ζήτησε να συναντηθεί μαζί μου για να μου προτείνει – όπως κάνει τελευταία και με πολλούς άλλους συμπολίτες μας- να συμμετέχω στο κατά 80% ανανεωμένο ψηφοδέλτιό του « Κόρινθος- Πορεία Ευθύνης» μαζί με άλλους έγκριτους συμπολίτες μου. Εισέτι μου κατέθεσε ότι η προ διμήνου βράβευσή μου δείτε εδώ  είχε σκοπό να μου στείλει μήνυμα εκτίμησης και σεβασμού ώστε να μπορέσω να αποφασίσω  θετικά.
Σε ότι με αφορά όμως, ο κύριος λόγος που εγώ δέχομαι την πρόταση του αγαπητού και άξιου δημάρχου μας είναι πως έχω τη διαβεβαίωση πως το ψηφοδέλτιο υποστηρίζεται ακόμα από ό,τι έμεινε από το ΠΑΣΟΚ και τον Βαγγέλη Βενιζέλο. Όπως είναι σε όλους σας γνωστό είμαι ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ από το τις πρώτες εκλογές της μεταπολίτευσης μέχρι  το 2009.Θεωρώ όμως έντιμο ο δήμαρχος  να είναι ακόμα ΠΑΣΟΚ και το ΠΑΣΟΚ να στηρίζει ακόμα το δήμαρχο μετά από τόσα χρόνια συνεργασίας διότι κρίνω πως η σταθερή αυτή σχέση αποτελεί εγγύηση για το μέλλον του τόπου μας.
Θα παραμερίσω  τα ελαττώματα του δημάρχου και μερικές αστοχίες στη διακυβέρνηση του δήμου, μου υποσχέθηκε ότι εφεξής θα με ακούει και θα με συμβουλεύεται. Συμφωνήσαμε να εργαστούμε από κοινού για την αναπτυξιακή πορεία του δήμου και το συμμάζεμα των οικονομικών του λόγω της πείρας μου και της ενασχόλησής μου.
Οφείλω να ζητήσω δημόσια συγνώμη για την μέχρι τώρα επιθετική στάση μου απέναντι στο δήμαρχο και τους άξιους συνεργάτες του αλλά πιστεύω πως με αυτό τον τρόπο βοήθησα να γίνουν καλύτεροι και να οργανώσουν άρτια τις υπηρεσίες του δήμου, αποδεικνύοντας εμπράκτως και ανασκουμπούμενοι τους μηχανισμούς διαφάνειας και δημοκρατικότητας που διέπουν το δήμο μας με τις απαντήσεις που έλαβα σε κάθε ερώτημά μου.
Ο δεύτερος λόγος είναι πως θα πρέπει εμείς της Κίνησης Πολιτών να στελεχώσουμε εξ ίσου όλα τα ψηφοδέλτια του δήμου Κορινθίων ως υπερκομματικοί και μετακομματικοί πολίτες που είμαστε. Θεωρώ ατυχές οι Κινησίες να στελεχώνουν κατά ομάδες τα ψηφοδέλτια των κ.κ Νανόπουλου-Ψιλογιαννόπουλου-Πιέτρη-Γκεζερλή και ΚΚΕ αλλά να μην τιμήσουν το  νικηφόρο ΠΑΣΟΚΙΚΟ ψηφοδέλτιο του δημάρχου μας. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προτρέψω όλους τους παλιούς συντρόφους  του ΠΑΣΟΚ να επιστρέψουν στον πολιτικό μας χώρο όπως κάνουν και οι Δημαρίτες που επιστρέφουν στον ΣΥΡΙΖΑ σιγά-σιγά. Πιστεύω πως στο τέλος θα πρυτανεύσει η λογική και θα δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη για την 3η θητεία του δημάρχου μας.
Θεωρώντας πως το έργο του δημάρχου μας είναι τεράστιο σε όλους τους τομείς, πως έχουν επιλυθεί όλα τα κύρια ζητήματα του δήμου απομένει μόνο να χαράξουμε την αναπτυξιακή του πορεία και την πορεία προς τα εμπρός. Μετά δε την επιτυχία του ράλι Ακρόπολις  και την επικείμενη έλευση των κρουαζιερόπλοιων  ανοίγει ο δρόμος για την λαμπρή αναπτυξιακή πορεία του δήμου μας και την τουριστική του αξιοποίηση.
Θεωρώ επίσης ότι οι άλλοι υποψήφιοι δήμαρχοι θα πρέπει να ξανασκεφτούν την κάθοδό τους στις εκλογές διότι κρίνω πως αυτή είναι χωρίς αντικείμενο και πως δεν έχουν κάτι περισσότερο να προσφέρουν, ούτε να ξεπεράσουν το έργο του δημάρχου μας.  
Αν πάραυτα επιμένουν στην κάθοδό τους στις εκλογές, τους εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.
Με σκοπό να λάβει επισημότητα η απόφασή μου αυτή, ο δήμαρχος και εγώ προσωπικά θα παραχωρήσουμε συνέντευξη τύπου  αύριο στις 3μμ στο δημοτικό εντευκτήριο KORINTHIAN PALACE  στο Σολωμό με συντονιστή τον συν-υποψήφιό μου δημοσιογράφο Γιώργο Ρουμελιώτη, όπου θα μας επιτρέψετε να σας προσφέρουμε ένα λιτό γεύμα – εξόδοις του δήμου Κορινθίων- και το λεύκωμα «ΜΦ-ΑΠ Η ιστορία μιας σχέσης αγάπης και μίσους» με πλήθος φωτογραφιών και σχετικών άρθρων, από τις δημοτικές εκδόσεις Κουνελάκης-Μαψιώτης ΕΠΕ.Η μεταφορά των δημοσιογράφων θα γίνει με άρματα και ερπύστριες του δημοτικού εργολάβου Κουρούτσου ο όποιος είναι και δημοτικός χορηγός σε τοπικό ζύθο.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θα συναντηθούμε στους αγώνες για το δήμο της νέας Εποχής

Η Πορεία Ευθύνης είναι πορεία  νίκης όλων των Κορινθίων.
Πορεία ευθύνης με σύμμαχο τον Κορινθιακό λαό
Πορεία ευθύνης με τον Πήγασο, τον Διογένη και τον Περίανδρο
Πορεία ευθύνης στο διηνεκές με τον αξιότατο δήμαρχο Α. Πνευματικό και τους κατά 80% νέους  συνεργάτες του.
Ζήτω η Πορεία
Ζήτω η Ευθύνη


Δεν υπάρχουν σχόλια: