Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

'Οπως κάθε Σεπτέμβρη.....

Κάθε Σεπτέμβρη, γενέθλιο μήνα μου, μετρώ τις στιγμές και τις ζωές μου, πριν τις σκεπάσουν τα φθινοπωρινά φύλλα.'Υστερα βρίσκουν το δρόμο τους στο σύμπαν.
Κάθε Σεπτέμβρη, ένας χρόνος ακόμα γράφει μέσα μου τα μυστικά του.
Μεγαλώνω κάθε Σεπτέμβρη, όπως ο ίσκιος των δέντρων.
Αυτός ο Σεπτέμβρης είναι διαφορετικός.
Ακίνητος όπως η μοβ γραμμή του ορίζοντα στο βάθος.
Σιωπηλός σαν τα βαθιά νερά των δακρύων
Το ακίνητο τοπίο του θα χωρέσει μυστικά, αναμνήσεις, στιγμές...μια ζωή που ξεχύθηκε και σκόρπισε πάνω του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: