Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Από έξω κούκλα..... από μέσα πανούκλα

 Από έξω κούκλα : Αλεξανδρινά σε παράταξη, δέντρο στολισμένο, όμορφη ατμοσφαιρα.



Προχωράς κάτω αριστερά .......από μέσα πανούκλα
Διεύθυνση συγκοινωνιών, εκεί που περιμένουν οι πολίτες για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους.
Ένας χιλιοσκισμένος  καναπές !!!!
Η Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Κορινθίας  του φωτισμού του Ακροκορίνθου, των λαμπρών πολιτιστικών εκδηλώσεων, της Σχολής Γονέων, των πολυτελών κατ' έτος εκδόσεων δεν διαθέτει 500 ευρώ -ίσως και λιγότερα- για έναν καναπέ στο χώρο αναμονής της διεύθυνσης συγκοινωνιών;
Ο δικός μου φακός, και να με συμπαθάτε, πιάνει μικρές λεπτομέρειες  που θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητά των ταλαίπωρων πολιτών. Πιάνει τις αντιφάσεις και την υποκρισία της  διοίκησης και των πολιτικών που διαλαλούν πολλά και κάνουν πολύ λίγα.Μέχρι να υφαρπάξουν  την ψήφο μας.  Μετά μας  ξεχνούν.
Εύχομαι η ανάρτηση να κινητοποιήσει  τους  ''εργασίαν'' προσφέροντες στο Νομαρχιακό μέγαρο και να αντι-δράσουν ή /και να απαιτήσουν.
Πιο πολύ εύχομαι να αντι-δράσει ο κ.Αντιπεριφερειάρχης και να βάλει μια σειρά σε όλα αυτά.
Από πλευράς μου και με τη ματιά του απλού πολίτη, θα τον ενημερώνω δημόσια από αυτό το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: