Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Αραμαϊκά


Τον τελευταίο καιρό έχω την εντύπωση ότι δεν συννενοούμαστε μεταξύ μας στη γλώσσα μας.
Η  γλώσσα που μας έδωσαν, η ελληνική, έχει εκφυλιστεί σε μια γλώσσα κενή περιεχομένου,μια γλώσσα επίφασης, εντυπωσιασμού και  διεκπεραίωσης του ανούσιου.
'Εγραψα λίγες σημειώσεις στην αραμαϊκή, μήπως και συννενοηθούμε.
Πάντα θα υπάρχει μια γλώσσα  για τη διάσωση της  επικοινωνίας.
Ας είναι και τα αραμαϊκά.
Καλώς να έρθει ο χρόνος
Οι ευχές μου θα ακολουθήσουν.
Αναζητώ μια γλώσσα ......

Δεν υπάρχουν σχόλια: