Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Αυτά που δεν φαίνονται


   Δεν φαίνονται από την Ε.Ο Κορίνθου-Επιδαύρου. Είναι όμως εκεί. Χτισμένα πάνω στα βράχια.
   Μπουλντόζες δουλεύουν ακόμα  και σκάβουν τα βράχια στην  άκρη πάνω στο κύμα. Χτίζονται ,
   πληθαίνουν. Τριόροφα, πολυόροφα, πολυτελή.
   Με ρεύμα, νερό, τηλέφωνο.Ολόκληρες πολιτείες γατζωμένες πάνω στα βράχια.
   Σε ποιόν ανήκουν οι βράχοι;
   Συλλογίζομαι πόσοι εμπλέκονται στη διαδικασία και νοιώθω απογοήτευση.
   Κάποιοι από αυτούς ίσως να μας εκπροσωπούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ή/και στο κοινοβούλιο.
   Δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις αλλά θα ήθελα κάποιος ειδήμων να μου πει:
  ''Πόσο νόμιμα είναι όλα αυτά;'' Θα ήθελα να μπορέσει να με πείσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: