Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Και αμαρτίαν ουκ έχω...

Τις  προάλλες είχα μια κατ'ιδίαν συζήτηση με το Λάμπρο Κωστάρα σχετικά με οικονομικό θέμα που έχει προκύψει στην Ένωση Κρητών.Ο Λάμπρος θεώρησε σκόπιμο να δημοσιοποιήσει  την κατ' ιδίαν συζήτηση που είχαμε για λίγα λεπτά στην έκθεση του Επιμελητηρίου - πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου- στο Face Book  Διαβάστε εδώ (για χρήστες του κοινωνικού μέσου)
Την παραπάνω επιστολή προς το ΔΣ της Ένωσης μου έδωσε ο πρώην πρόεδρος και υπογράφων και με την άδειά του την κοινοποιώ, αφού είναι ήδη γνωστή σε πολλούς από εσάς και όσους βιάστηκαν να με χαρακτηρίζουν έως και λασπολόγο του ΣΥΡΙΖΑ (στον οποίο δεν ανήκω).Επειδή εγώ δεν είμαι τίποτα από αυτά, διαβάστε την επιστολή του κ.Αργυρόπουλου -με βάση αυτές τις πληροφορίες μίλησα στο Λάμπρο-.'Οποιος λοιπόν επιθυμεί ας καταρίψει τα εγγράφως δηλωθέντα και ας προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.Με χαρά μου θα ήθελα να ακούσω και την άλλη πλευρά.
Και αμαρτίαν ουκ έχω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: