Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Μεθ'ευχαριστήσεως

 
Πριν μερικές μέρες
Σήμερα
 
Μεθ'ευχαριστήσεως διαπίστωσα σήμερα ότι το "ευήκοον ους" του αντιδημάρχου κ.Χρήστου Μελέτη
έθεσε σε εφαρμογή την υπόσχεσή του για καθαρισμό της παραλίας του Αρχαίου Λιμένος Κορίνθου.
Μέσα στη γενική απραξία της δημοτικής αρχής, ο κ.Μελέτης αποδεικνύεται ο πιο εργατικός, ταπεινός και συνεπής αντιδήμαρχος.Οφείλω να το ομολογήσω δημόσια και να αναφέρω ότι εκτός του πλαισίου των αρμοδιοτήτων έχει διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο σε κάθε κοινή προσπάθεια των συμπολιτών μας βοηθώντας και συνδράμοντας προσωπικά.
Σε ότι δε αφορά τον Αρχαίο Λιμένα, εγώ, η παντοτεινή φύλακας και προσκυνήτριά του, τον ευχαριστώ θερμά που υποστήλωσε τα πανάκριβα, καχεκτικά πλέον, αλμυρίκια του μηνυτή μου, κ. Απόστολου Παπαφωτίου, ο οποίος τα εγκατέλειψε στην τύχη τους μαζί με το φωτισμό του κάστρου του Ακροκορίνθου.
Αντιδήμαρχε, γνωρίζεις πως ο επόμενος σταθμός είναι να καθαρίσουμε τη βόρεια πλευρά του Ακροκόρινθου από τα καλώδια που άφησαν οι κλέφτες του χαλκού.
Όποιος συμπολίτης μας επιθυμεί να μας βοηθήσει ας επικοινωνήσει μαζί μου ηλεκτρονικά.

Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: