Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Διότι εσπίλωσα τιμήν και υπόληψιν...

 
... έχω και εγώ τον μηνυτή μου.
Όπως και προηγούμενα έχω αναφερθεί, μηνύθηκα  μαζί με άλλους 3 συμπολίτες μου διότι  στη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής του τηλεοπτικού καναλιού ΑΧΙΟΝ το Σεπτέμβρη του 2011 τα λεγόμενά μας και τα ερωτήματά μας για τις υπερβολικές περί τα πολιτιστικά δαπάνες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κορίνθίας εσπίλωσαν την τιμή και την υπόληψη του πάλαι ποτέ αντινομάρχη και προέδρου του Λυσσιπείου Πνευματικού κέντρου κ. Λάκη Παπαφωτίου.
Κατετέθη μήνυση από τον ίδιο κατά όλων ημών των αφρόνων και επικινδύνων πολιτών  με απαίτηση 40 ευρώ από έκαστον για τη σπίλωση της τιμής και της υπόληψης του κ.Παπαφωτίου που εκτελεί χρέη  θεματικού αντιπεριφερειάρχη από το 2010.
Η υπόθεση εκδικάζεται αύριο  ενώπιον του Τριμελούς Πλημελειοδικείου Κορίνθου  με αριθμό καταλόγου 25 ήτοι τελευταία.
Κατηγορούμαι με βάση το κλητήριο θέσπισμα διότι ανέφερα : " ...είναι σίγουρο όμως ότι κάποια σχέση υπάρχει σε όλο αυτό" ... "το Λυσσίπειο είναι μη υφιστάμενο νομικό πρόσωπο", " γιαυτό έχουμε φτάσει έως εδώ, όλα είναι ένα κύκλωμα, όλα είναι ένας χορός" ..." δηλαδή τι έχει αυτή η πόρτα; τι κάνει; Τι μπορεί να έχει μια πόρτα που κάνει 3.000 τόσα ευρώ; Ούτε αλουμίνιο φαίνεται να είναι.Σίδερο είναι.Γενικώς βλέπω ότι υπάρχει ένα ποσό που επαναλαμβάνεται αλλά αλλάζει το είδος της δαπάνης.Και με τις εξέδρες όπως είπατε, τελικά δεν υπάρχει μια εξέδρα...", "το ίδιο πράγμα λέμε..."
( Το κατηγορητήριο αναφέρει:Τα ανωτέρω ήταν ψευδή, μπορούσαν δε να βλάψουν την τιμή και την υπόληψη του εγκαλούντος)
Σημειωτέον ότι προσωπικά δεν ανέφερα το όνομα του εγκαλούντος.
Ανέφερα πολύ σοβαρότερα πράγματα για τον φωτισμό του Κάστρου του Ακροκορίνθου αλλά δεν κατηγορούμαι γιαυτό.Διότι εκεί  υπάρχει μείζον θέμα.
Μετά την παραλαβή των σχετικών επισυναπτόμενων ΄στη δικογραφία δικαιολογητικών διενήργησα τη δική μου έρευνα θέτοντας ερωτήματα στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας.
Πήρα ελλιπείς απαντήσεις και έγγραφα.Δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να μου τα δώσουν;
Ζήτησα να κληθεί ως μάρτυρας η τότε αντινομάρχης κ.Κοντονή.
Δεν προσήλθε να καταθέσει.
Ζήτησα να κληθεί ως μάρτυρας ο πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος και νυν Περιφερειακός Σύμβουλος κ.Πετρόπουλος. Προσήλθε και κατέθεσε.
Δεν είναι του παρόντος να παρουσιάσω  τα στοιχεία που έχω.
Θα έρθει η ώρα.
Αυτό που προέχει είναι να γίνει η δίκη.
Όμως, πιστεύω πως δεν θα γίνει διότι ετέθη τελευταία στον κατάλογο.
Δεν γνωρίζω αν  αυτό έγινε επί σκοπόν ή είναι τυχαίο γεγονός.
Όπως και να έχουν τα πράγματα αύριο, θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά το δικηγόρο μας και τους συμπολίτες, φίλους και μη που με προθυμία δέχτηκαν να είναι μάρτυρες υπεράσπισης όλων μας.
Θέλω επίσης να τονίσω πως  είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να εκφράζω την αξιολογική μου κρίση με βάση το Σύνταγμα και τους νόμους.
Το δικαίωμά μου αυτό θα το ασκώ ανεξάρτητα από την όποια ποινική μου δίωξη.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να ζητώ εξηγήσεις για το που διατίθενται και από ποιούς διατίθενται τα χρήματα των φορολογουμένων πολιτών όπως εγώ.
Η ζοφερή πραγματικότητα και κατάσταση της χώρας μας, η δυσωδία των σκανδάλων αποδεικνύουν ότι θα έπρεπε να είχαμε ασκήσει μεγαλύτερο έλεγχο σε αυτούς που ψηφίζουμε  για να διαχειρίζονται τις τύχες μας και να σχεδιάζουν το μέλλον μας.
Και το τελευταίο οπου θα ήθελα να τονίσω είναι πως δεν χειραγωγούμαι, δεν καθοδηγούμαι, δεν κατευθύνομαι από κανέναν.
Απολαμβάνω  την ελευθερία μου να εκφράζομαι και είμαι καθόλα έτοιμη να καταβάλω το τίμημα.
Επιλέγω την ελεύθερη έκφραση, όχι τη σιωπή.
Η συνέχεια  εν τω δικαστηρίω.....
 
   
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: