Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Μυωπικοπρεσβυωπικές προσεγγίσεις




Αν στο διάβα σας βρεθεί διαδικασία ΟΑΕΕ/ΕΟΠΥΥ/ΟΠΑΔ την βάψατε.
Θέλω να διασκεδάσω, να ξεσκάσω, να ξαλαφρώσω μέσα από το χιούμορ.
Είμαι από τους προνομιούχους που λόγω ηλικίας χρειάζομαι γυαλιά πρεσβυωπίας και που απλόχερα μου χορηγεί ο ΟΑΕΕ κάθε 3 χρόνια - πριν τα 3 δεν ανεβαίνει η μυωπία ούτε η πρεσβυωπία- για το αστρονομικό ποσό των 100 ευρώ ανά τριετία.
Εφόσον δεν υπάρχει  πλέον οφθαλμίατρος πλην αυτών του ΙΚΑ και επειδή ως εργαζόμενη δεν μπορώ να περιμένω μία ημέρα στις ουρές επιλέγω ιδιώτη γιατρό.Άρα πληρώνω και την επίσκεψη.
Με τη συνταγή τρέχω στον οπτικό.
Διαλέγω  κρύσταλλα και σκελετό αλλά τα 100 ευρώ δεν φτάνουν εκτός και αν διαλέξω σκελετό για τη Μπάρμπι που δεν θα επιβιώσει 2 μήνες.
Πληρώνω τον οπτικό και παίρνω δύο ξεχωριστές αποδείξεις.Μία των 100 για τον ΟΑΕΕ/ΕΟΠΥΥ/ΟΠΑΔ και το υπόλοιπο του ποσού για μένα.
Πηγαίνω στα γραφεία του ΟΠΑΔ/ΕΟΠΥΥ.
Με στέλνουν στον ελεγκτή γιατρό του ΙΚΑ να βεβαιώσει ότι όλα έχουν καλώς.
Ξαναπηγαίνω στον ΕΟΠΥΥ με το βιβλιάριο του ΟΑΕΕ,τη συνταγή, την απόδειξη, το ΑΜΚΑ το ΑΦΜ  - ομάδα αίματος δεν μου ζητήθηκε  και απορώ-
Γίνεται ο έλεγχος του ασφαλιστικού μου βιβλιαρίου  για τη θεώρηση του έτους αλλά δεν φτάνει αυτό.
Χρειάζεται να προσκομίσω και δύο φωτοτυπίες:
α) της σελίδας με τη φωτογραφία μου και των προστατευόμεων μελών
β)της σελίδας με τη θεώρηση  για το 2013
Επίσης χρειάζεται να κάνω και μια υπεύθυνη δήλωση για την αγορά σκελετού και κρυστάλλων αξίας 100 ευρώ.
Διατηρώ ακόμα την ψυχραιμία μου.
Δίνω και τον αριθμό του τραπεζικού μου λογαριασμού όπου πιστεύω πως θα μου καταθέσουν το ποσό μέσα σε μερικούς μήνες.
Η όλη διαδικασία απαιτεί 2-3 ημέρες.
Είμαι χαρούμενη γιατί δεν χρειάζομαι ακόμα βηματοδότη,φιάλη οξυγόνου,ή κάποια συσκευή υποστήριξης.
Είμαι περιχαρής που διατήρησα την ψυχραιμία μου και δεν έφαγα τα βιβλιάριο υγείας μου.
Αθάνατη Ελλάδα μου του 2013 ακόμα δεν βρήκες ένα μηχανογραφικό σύστημα  όπου να πατάς το ΑΜΚΑ του ταλαίπωρου πολίτη σου και να σου βγάζει την ακριβή του κατάσταση στο ασφαλιστικό σύστημα.
Αθάνατη Ελλάδα μου των υπευθύνων δηλώσεων και της φωτοτυπίας που κλείνονται σε άχρηστους φακέλους με πάνινα κορδόνια.
Αθάνατο σύστημα που μου παίρνεις 500 το μήνα για ασφάλιση και σύνταξη που δεν θα πάρω και τσιγκουνεύεσαι στα απαραίτητα.
Άμα δεν βλέπω πως θα δουλεύω να σε πληρώνω βρε σύστημα;
Αυτό δεν το σκέφτηκες τόσο έξυπνο που είσαι;



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: